اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دفاع مقدس مبداء تاریخ اقتدار و سرافرازی ملت بزرگ ایران است

دفاع مقدس مبداء تاریخ اقتدار و سرافرازی ملت بزرگ ایران است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس مبداء تاریخ عزت، افتخار، اقتدار و سرافرازی ملت بزرگ ایران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در یادواره شهدای شهرستان بوکان گفت: امنیت ، آرامش ،آسایش، عزت و اقتدار، استقلال و استقرار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون و مرهون فداکاری های دیروز شهیدان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سرایی، با اشاره به تحریم های دوران دفاع مقدس از جمله تحریم سیم خاردار، اظهار کرد: این ملت بزرگ مسلمان به امر امام خود و رهبر خود ۸ سال در برابر کل دنیای استکبار ایستاد، ابهت ۲ ابر قدرت شرق و غرب را در هم شکست ، انقلاب خود را به تمام دنیا صادر کرد ، معادلات سیاسی دنیا را به هم ریخت و بدون داشتن هیچ متحد خارجی پیروز شد.
وی، قدرت نرم جمهوری اسلامی را بسیار بالا دانست و ادامه داد: ریشه تمام مشکلات کنونی کشور در سستی اعتقاد به نصرت الهی و عدم باور به این نکته که دما در بدترین شرایط دفاع مقدس توانستیم پس اکنون هم میتوانیم دارد.
سرایی، در پایان خطاب به حضار گفت: شهدا جسم شریفشان را به خاک سپردند، روح پاک و بزرگشان عروج کرد ، اما راهشان را به شما مردم سپردند ان شاء الله که بتوانیم این بار امانت را به مقصد برسانیم.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه