اخبار داغ

در آئین گرامیداشت هفته ملی کودک در میاندوآب عنوان شد؛

لزوم تشویق کودکان به سمت تفکر خوب، کتابخوانی و مهارت آموزی/ کودکان امروز، آینده سازان فردا هستند

لزوم تشویق کودکان به سمت تفکر خوب، کتابخوانی و مهارت آموزی/ کودکان امروز، آینده سازان فردا هستند
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: کودکان و نوجوانان باید به سمت تفکر خوب، کتابخوانی و مهارت آموزی تشویق و سوق داده شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد زاهدی امروز در آئین گرامیداشت هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میاندوآب با بیان اینکه آینده کشور در دست کودکان و نوجوانان امروز است، اظهار کرد: “آینده را باید ساخت” شعاری است که دست‌اندرکاران برگزاری هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۷ برای پاس‌داشت این رویداد ملی در ایران برگزیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

, ,

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: کودکان و نوجوانان باید به سمت تفکر خوب، کتابخوانی و مهارت آموزی سوق داده شوند.

,

وی تصریح کرد: کودکان امروز آینده سازان فردا هستند و باید آنها را به سمت خوبی ها و هر چیزی که جامعه را به سمت خوبی ها هدایت می کند؛ سوق داد تا آینده سازان کشور صحیح تربیت شوند.

,

*کودکان امروز، آینده سازان فردا هستند

, *کودکان امروز، آینده سازان فردا هستند,

, ,

فرماندار میاندوآب هم در این مراسم با بیان اینکه کودکان امروز، آینده سازان فردای کشور هستند، گفت: باید برنامه ریزی صحیح برای کودکان و نوجوانان داشت.

,

ناصر امیری اظهار کرد: خانواده نقش مهمی در تربیت و‌آینده کودکان و فرزندان خود دارند و لذا خانواده ها و والدین آنها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

,

تجلیل از کودکان از دیگر بخش های این مراسم بود.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه