اخبار داغ

امام‌ جمعه جویبار:

نیروی انتظامی در تعامل با مردم به موفقیت‌های زیادی دست یافت

نیروی انتظامی در تعامل با مردم به موفقیت‌های زیادی دست یافت
امام‌جمعه شهرستان جویبار گفت: مهم‌ترین شاخصه نیروی انتظامی تعامل با مردم است و نیروی انتظامی در این زمینه به موفقیت‌های زیادی به دست آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلیزاده در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی وجود امنیت در یک جامعه را ضروری دانست و اظهار کرد: در جامعه ای که امنیت وجود نداشته باشد معیشت و اماکن مذهبی و عمومی در خطر قرار دارد.

وی ایجاد امنیت، حفظ و افزایش امنیت زا جزء وظایف پلیس بیان و اظهار کرد: نیروی انتظامی در این زمینه به موفقیت‌های زیادی به دست آورده است.

امام‌جمعه جویبار تصریح کرد: مهم‌ترین شاخصه نیروی انتظامی تعامل با مردم است که مجموعه مرزبانی و نیروی انتظامی با وظایف متنوعی که دارند همواره مورد حمایت و پشتیبانی مردم بوده اند.

نادعلیزاده با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح توانسته امنیت بسیار خوبی را برای مردم فراهم کند خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی با کمک مردم و دیگر نیروهای مسلح حفاظت و امنیت جان مردم را بر عهده دارند.

وی گفت: نیروی انتظامی توانسته با تلاش شبانه روزی اعتماد مردم در زمینه برقراری امنیت را به دست آورد و چون مقوله امنیت پیوسته مورد نیاز همه جوامع است می‌توان گفت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه خوب درخشیده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه