اخبار داغ

آیت الله مکارم شیرازی:

دولت در افزایش قیمت دلار نقش دارد

دولت در افزایش قیمت دلار نقش دارد
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید کالای احتکار شده به قیمت عادلانه در بازار پخش شود، گفت: امروز دولت بازار اولیه، بازار ثانویه و جدیدا هم بازار ثالثه درست کرده اند که مبادا قیمت دلار از 10 هزار تومان کمتر شود و معلوم است که خودشان دستشان در این قضیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به گرانی های اخیر در جامعه، اظهار داشت: یکی از مشکلات پیچیده امروز جامعه، گرانی است که به تعبیر برخی، کمر مردم را شکسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,

وی ادامه داد: امروز مقصر همه هستند و هر فردی باید از خود شروع کند تا مشکلات حل شود اما هر کسی دیگری را مقصر می داند .

,

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه دولت بدون شک در مشکلات گرانی بی تقصیر نیست، گفت: امروز دولت بازار اولیه، بازار ثانویه و جدیدا هم بازار ثالثه درست کرده اند که مبادا قیمت دلار از 10 هزار تومان کمتر شود و معلوم است که خودشان دستشان در این قضیه است.

,

وی بیان داشت: پلمپ انبارهای محتکرین چه فایده ای دارد؟ باید به قیمت عادلانه در بازار پخش شود؛ البته چون قوانین قضایی ما ناقص است، این کار را انجام نمی دهند؛ چون باید دانه دانه پرونده درست کرده و حکم آن صادر شود.

,

این استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: حکم شرع درباره احتکار آن است که درب انبار را باز کرده و اقلام احتکار شده با قیمت عادلانه در اختیار مردم قرار داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه