اخبار داغ

فرماندار شهرضا:

دشمن در پروژه تابستان داغ به دنبال ضربه زدن به نظام بود/ استکبار وارد جنگ نظامی با ایران نمی شود

دشمن در پروژه تابستان داغ به دنبال ضربه زدن به نظام بود/ استکبار وارد جنگ نظامی با ایران نمی شود
فرماندار شهرستان شهرضا گفت: دشمن به خوبی دریافته است که جنگ نظامی با ایران هزینه بسیار بالائی دارد پس به روش های دیگرِ ایجاد نارضایتی داخلی دست زد و با تشکیل اتاق های فکر، هر روز شیرینی موفقیت ها و توانائی ها را به کام مردم تلخ می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ علی اصغر رفیعی نژاد در نشست هم اندیشی رؤسای اتحادیه ها و معتمدان بازار با بیان اینکه بازاریان صاحبان انقلاب هستند و در تمامی مراحل انقلاب، دفاع مقدس و دوران سازندگی نقش تأثیرگذاری را ایفا کردند، گفت: وصف بازار شهرضا را بایستی خارج از شهرستان شنید، اصناف شهرضا معروف به تدیّن، انصاف و تعامل هستند که این سرمایه اجتماعی و منزلت، حاصل مردم داری چندصدساله اسلاف بازاریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی در قسمت دیگری از صحبت های خود به دشمنی دیرینه استکبار با مردم بزرگ ایران اشاره کرد و افزود: دشمن به خوبی دریافته است که جنگ نظامی با ایران هزینه بسیار بالائی دارد پس به روش های دیگرِ ایجاد نارضایتی داخلی دست زد و با تشکیل اتاق های فکر، هر روز شیرینی موفقیت ها و توانائی ها را به کام مردم تلخ می کند.

,

فرماندار اصفهان با بیان اینکه دشمن پروژه تابستان داغ را طراحی کرد و امید به سقوط نظام داشت، عنوان کرد: دشمنان زمانی با تبلیغات گسترده ی رسانه ای و تدوین سناریوئی، حجاب را زیر سؤال بردند. ایران را ضد حقوق بشر معرفی کردند و افکار مردم را تحت فشار قرار دادند، مسأله فعالیت هسته ای کشور را غیر صلح آمیز معرفی کردند و بازی سیاسی راه انداختند و با موضوع توان موشکی ایران بزرگ، جنجال به پا کردند.

,

رفیعی نژاد ادامه داد: دشمنان با طرح شایعاتی مؤسسات مالی را با چالش روبرو کردند و با انجام عملیات روانی و بهره گیری از افراد و گروه های فرصت طلب، افزایش کاذب نرخ دلار و ارز و نوسانات شدید بازار را سبب شدند و اقدامات دیگری که مردم هوشیار به خوبی به آنها واقفند. این دقیقاً جنگ تمام عیار یک دشمن ابرقدرت علیه مردم ماست که به حول و قوه الهی و با هوشیاری شما اصناف و مردم متدیّن و انقلابی از این بحران ها هم گذر خواهیم کرد.

,

فرماندار شهرستان شهرضا اضافه کرد: باید بیدار و هوشیار بود که در دام هائی که دشمنان ما پهن کرده اند، گرفتار نشویم و با سعه صدر و پی گیری قانونی درخواست ها را مدیریت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه