اخبار داغ

در همایش فرهنگ یاران ترافیک در شهرستان میاندوآب صورت گرفت؛

صدور ۱۳۰ هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک در میاندوآب

صدور ۱۳۰ هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک در میاندوآب
به مناسبت هفته ناجا، همایش فرهنگ یاران ترافیک در شهرستان میاندوآب برگزار و در آن بر لزوم و اهمیت فرهنگ سازی ترافیک تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، فرمانده انتظامی میاندوآب امروز در همایش فرهنگ یاران ترافیک که در پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی ترافیک، اظهار کرد: فرهنگ سازی ترافیک یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ایجاد انضباط اجتماعی بوده و همه در راستای فرهنگ سازی آن وظیفه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

, ,

سرهنگ حسن شیخ نژاد ترافیک را یکی از مسائل مهم شهری عنوان کرد و افزود: باید برای ارتقا فرهنگ ترافیک در جامعه از همه ظرفیت ها استفاده کرد تا  اصول فرهنگ ترافیک با رعایت قوانین آن به صورت روان در اذهان و کردار شهروندان نهادینه شود.

,

صدور ۱۳۰ هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک در میاندوآب

, صدور ۱۳۰ هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک در میاندوآب,

هم چنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب هم در این مراسم در سخنانی با اشاره به عملکرد این پلیس، گفت: در یک سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار برگ اخطاریه برای کنترل ترافیک صادر شده است.

,

, ,

سرهنگ سیدعبدالله موسوی اظهار کرد: در این مدت تعداد دو هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک و متخلف توقیف و به دادگاه معرفی شده اند.

,

وی با اشاره به صدور پنج هزار و ۵۳۰ جلد انواع گواهینامه رانندگی پایه یک، دو و سه در میاندوآب در یکسال گذشته، افزود: در این مدت تعداد چهار هزار و ۳۶۱ گواهینامه تعویض و یک هزار و ۲۵۷ گواهینامه المثنی صادر شده و تعداد ۱۰ هزار و ۴۵۰ عدد پلاک خودرو و موتور سیکلت نیز تعویض شده است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه