اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج):

۹ هزار طرح اقتصاد مقاومتی با تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسیده است/ اشتغالزایی برای بیش از ۱۱ هزار نفر به همت بسیج سازندگی

۹ هزار طرح اقتصاد مقاومتی با تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسیده است/ اشتغالزایی برای بیش از ۱۱ هزار نفر به همت بسیج سازندگی
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه از ابتدای ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای بیش از ۱۱ هزار نفر اشتغال‌زایی انجام دادیم، گفت: ۹ هزار طرح اقتصاد مقاومتی با تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی در این مدت به بهره‌برداری رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احسان رضاپور در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه فعالیت‌هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحث محرومیت‌زدایی انجام داده است در دو بخش عمرانی و غیر عمرانی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: ساخت ۲۷ خانه عالم، تکمیل و بازسازی ۲۷ مسجد، ساخت ۱۶ سرویس بهداشتی و ۵۹ خانه محرومان، ساخت هفت غسالخانه، مرمت و بهسازی 9 گلزار شهدا، لایروبی از ۴۱ قنات، احداث زمین ورزشی و پایگاه‌های اشتغال‌زایی ۴ مورد و احداث سه پل روستایی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ انجام‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۱۹۳ پروژه عمران بااعتبار شش میلیارد و 5۰۰ میلیون تومان اجرای شده است که این هزینه‌ها از منابع درآمدی قرارگاه خاتم انبیا (ص) تأمین‌شده است.

,

وی با اشاره به اینکه در فعالیت‌های غیر عمرانی اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان هزینه شده و کمک در اختیار محرومیت و نیازمندان استان قرارگرفته است، افزود: ۵۲ جهیزیه، چهار هزار و ۵۶۹ بسته‌های معیشتی، دو هزار و ۴۰۵ بسته لوازم‌التحریر، هزار و ۹۲۵ البسه و پوشاک بر اساس نیازمندی‌ها مردم اصفهان به منطقه‌های استان اختصاص داده‌شده است.

,

سرهنگ رضاپور بیان کرد: این فعالیت‌ها با همکاری بسیج سازندگی، قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا، قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اصفهان انجام‌شده و در کل ۸ هزار و ۷۲۳ پروژه در بحث غیر عمرانی انجام‌شده است.

,

وی با اشاره به اینکه هرساله بیش از ۳۰ هزار جهادگر در قالب گروه‌های جهادی انجام خدمت می‌کنند، خاطرنشان کرد: 30 هزار جهادگر بسیجی در سال ۹۶، مشغول خدمت‌رسانی بودند و تنها سازمان و نهادی که از این پتانسیل را دارد، بسیج است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) بابیان اینکه اکثر پروژه‌های انجام‌شده، با توان و پتانسیل نیروی انسانی جهادگران بسیجی و منابع درآمدی از قرارگاه محرومیت‌زدایی انجام‌شده است، ادامه داد: فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در عرصه‌های عمرانی، پزشکی، کشاورزی و آب‌رسانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، اشغال‌هایی و… در منا‌طق محروم انجام‌شده است.

,

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ سپاه میثاق نامه‌ای امضا کرد و قرار شد که این فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی‌ها به دو برابر افزایش پیدا کند، گفت: رزمایش خدمت‌رسانی اقتدار عاشورای، بسیجیان بسیار تلاش کردند و ارزشمند و باعث غرور بود.

,

سرهنگ رضاپور با تأکید بر اینکه از ابتدای ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ۹ هزار طرح اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان به بره برداری رسیده است، تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این چند سال ارائه و برای بیش از ۱۱ هزار نفر اشتغال‌زایی کردیم.

,

وی با اشاره به اینکه ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از سال ۹۶ تا شش ماه اول ۹۷ پرداخت‌شده است، بیان کرد: یک هزار و  ۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی در این‌یک سال انجام‌شده است و تا پایان سال این بحث افزایش پیدا خواهد کرد.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) بابیان اینکه در بحث بیابان‌زدایی ۱۲ هزار هکتار از بیابان‌های استان را بیان زدایی کردیم، گفت: سه میلیون اصل نهال از گونه گیاهی تاغ، قره داغ و گز در بحث مبارزه با ریزگرده ها و بحران شن‌های روان کاشته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه