اخبار داغ

در آیین تودیع و معارفه دادستان اصفهان مطرح شد؛

مردم از سیاسی بازی خسته شده اند/ ۵۰ هزار پرونده در طول چهار سال گذشته مختومه شده است

مردم از سیاسی بازی خسته شده اند/ ۵۰ هزار پرونده در طول چهار سال گذشته مختومه شده است
امام جمعه اصفهان گفت: مردم ما از سیاست بازی خسته شده اند و ترجیح می دهند خط و خطوط را کنار بگذارند؛ تمامی مشکلات ما از همین خط بازی هاست به طوری که همین که خطوط عوض شده و همه افراد در مناصب عوض می شوند.یط فعلی تا فرصتی پیش می آید تا تجربه پیدا کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صاحب نیوز؛آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان اظهار کرد: با مدیریت بسیار خوبی تشنج هایی که به وجود آمد و پرونده های  مسن و پرونده هایی که در این سال ها در مرکزیت اصفهان به وجود می آمد، کمتر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: مردم ما از سیاست بازی خسته شده اند و ترجیح می دهند خط و خطوط را کنار بگذارند البته در شرایط فعلی تا فرصتی پیش می آید تا تجربه پیدا کنند، رییس جمهور عوض می شود و از بالا تا پایین همگی عوض می شوند.

,

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: تمامی مشکلات ما از همین خط بازی هاست به طوری که همین که خطوط عوض شده و همه افراد در مناصب عوض می شوند.

,

وی افزود: مردم ما بسیار خوبی هستند اما باید یک کاری را تجربه کرده و در آن مسیر بمانند، امیدوارم تمامی شهروندان اصفهانی تلاش کنند تا با مقاومت در برابر مشکلات با پیمان خدا دل بسته اند.

,

طباطبایی نژاد یادآور شد: متاسفانه عربستان ریسمان خود را به کفر و آمریکا بسته اند البته جای بسی خوشحالی بوده که مردم، شاه و آمریکا را با هم بیرون کردند چون از هم جدا شدنی نبودند.

,

وی خاطرنشان کرد: برای برخی افراد معتقدند خرید از بیرون از کشور یا واردات یک حسن محسوب  می شود اما این یک شیطنت است که امیدواریم از آن دست بردارند.

,

احمد خسروی وفا در ادامه این جلسه اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی انتظاری که از دادگستری می رود عدالت و قانون گرایی و مبارزه با ظلم و فساد در راستای عدالت و قانون گرایی است

,

وی ادامه داد: مبارزه با ظلم در تراز جمهوری اسلامی وظیفه دستگاه قضایی است به همین دلیل مردم انتظار دارند تا در مسیر قانون مسائل آنها حل شود.

,

مدیرکل دادگستری استان اصفهان عنوان کرد: در کدام دستگاه سراغ داریم که تنها 35 درصد از نیروی انسانی خود را در اختیار داشته باشد و بقیه پست های خالی باشد، اما 50 هزار پرونده در طول 4 سال مختومه شده است؛ کارمندان ما پست های دیگر را نیز بالاجبار به عهده می گیرند.

,

خسروی وفا تاکید کرد: کمبودهای موجود اثر منفی نگذاشته و توانسته ایم رتبه اول بهره وری را از آن خود کنیم؛ چرا که تمامی امور جهادگونه پیگیری شده و 50 هزار پرونده مختومه  شده و 15 هزار پرونده مسن را به دو هزار پرونده رساندیک.

,

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر اقتصاد مقاومتی با ده ها کارخانه در ارتباط بود و اگر بسیج و نیروی انتظامی در کنار ما نبودند، امنیت امروز را نداشتیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه