اخبار داغ

در ۶ ماه نخست سال جاری انجام شد؛

ارسال بیش از ۸.۵ میلیارد تن کیلومتر نفت خام و فرآورده های نفتی در منطقه اصفهان

ارسال بیش از ۸.۵ میلیارد تن کیلومتر نفت خام و فرآورده های نفتی در منطقه اصفهان
مدیر منطقه اصفهان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از رسید و ارسال بیش از هشت میلیارد و ۶۴۳ میلیون تن کیلومتر نفت خام و فرآورده های نفتی از طریق خطوط لوله این منطقه طی ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ مجتبی بشارتیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به رسید و ارسال بیش از 8 و نیم میلیارد تن کیلومتر نفت خام و فرآورده های نفتی در منطقه اصفهان، اظهار کرد: در طول شش ماه گذشته از طریق خط لوله مارون به اصفهان بالغ بر 15 میلیارد و 700 میلیون لیتر نفت خام از مناطق نفت خیز جنوب دریافت و به اصفهان ارسال شد که از این مقدار بیش از 8 میلیارد و 700 میلیون لیتر به پالایشگاه اصفهان تحویل و بیش از شش میلیارد و 100 میلیون لیتر نفت خام مازاد بر نیاز این پالایشگاه جهت تأمین بخشی از خوراک پالایشگاه های تهران و تبریز به منطقه تهران ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی در خصوص فرآورده های نفتی رسید و ارسال شده از طریق خطوط لوله این منطقه نیز افزود: در طول مدت ذکر شده حدود سه میلیارد و 300 میلیون لیتر انواع فرآورده های تولیدی پالایشگاه های بندرعباس از طریق منطقه جنوب شرق دریافت و به انبار نفت شهید منتظری اصفهان تحویل شد.

,

مدیر منطقه اصفهان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ادامه داد: علاوه بر این بیش از یک میلیارد و 970 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی تولیدی پالایشگاه های اصفهان و بندرعباس از انبار نفت شهید منتظری دریافت و به طرف تهران ارسال شد، که از این مقدار به ترتیب؛ بیش از یک میلیارد و 500 میلیون لیتر نفت گاز(گازوئیل)، بالغ بر 382 میلیون 550 هزار لیتر بنزین یورو چهار، حدود 358 میلیون لیتر بنزین موتور، حدود 86 میلیون لیتر سوخت هواپیما (A.T.K)، بیش از 65 میلیون لیتر نفت سفید، بالغ بر 62 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین سوپر  به تهران ارسال شده است.

,

مدیر منطقه ادامه داد: همچنین در طول مدت ذکر شده حدود 870 میلیون لیتر نفت گاز(گازوئیل) به جنوب شرق کشور و حدود 580 میلیون لیتر نفت کوره به پایانه آب نیل ارسال شده است.

,

بشارتیان گفت: انتقال ایمن، کلان و پایدار این حجم عظیم مواد نفتی تنها با همکاری، همدلی و مشارکت صدها نیروی متخصص و متعهد منطقه میسّر شده است.

,

لازم به ذکر است منطقه اصفهان یکی از مناطق 12 گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که گستره عملیاتی آن در سه استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه