اخبار داغ

جریان نفوذ در کشور؛

نفوذ با نام اصلاحات برای ویرانگری

نفوذ با نام اصلاحات برای ویرانگری
بعضی انسان‌ها تلاش خود را برای رسیدن به آرمان‌های صحیح خرج می‌کند ولی در طی مسیر با وسوسه‌ها و تحریف‌ها بازی سرنوشت را می‌خورد سر به آستان شیطان می‌گذارد و اندک اندک با فاصله گرفتن از کلام قدسی و نور ائمه فرصت طلب می‌شود و به نام اصلاحات به کام فساد تلاش می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز ، اصلاح در مقابل افساد به معنای سامان بخشیدن است. معنایی دیگر از اصلاح به درست کردن و بهینه ساختن تعبیر کرده اند و به اقدامی می گویند که نرم تر از انقلاب است و به صورت صلح جویانه یک جریان سیاسی، اجتماعی و یا اقتصادی را تغییر می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز , انقلاب نیوز ,

قرآن کریم می فرماید: إِنْ أُرِیدُ إِلاَّ الإِصْلاَحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِیقِی إِلاَّ بِاللّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ (سوره هود آیه88) من قصدى جز اصلاح [جامعه] تا آنجا که بتوانم ندارم و توفیق من جز به [یارى] خدا نیست بر او توکل کرده‏ام و به سوى او بازمى‏گردم.

,

وقتی در طول تاریخ اصلاح به محاق می‌رود و عده‌ای از آن سوء استفاده می‌کنند، قرآن کریم این موضوع را به پیامبر متذکر می‌شود که دوباره افرادی ظهور خواهند کرد که زیر سایه نفوذ به دنبال خواسته‌های نفسانی خویش هستند.

,

قرآن در مقابل این دسته خاص می فرماید: وَ إِذا قیلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ*َ ألا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لکِنْ لا یَشْعُرُونَ (سوره بقره آیه 11-12) و چون به آنها گفته شود: در روی زمین فساد نکنید گویند: جز این نیست که ما اصلاح گریم. آگاه باش که آنها فسادگرانند و لکن نمی فهمند.

,

در تفاسیر ذیل این آیه آمده است که بدانید همین مدعیان اصلاحات، مفسدانند ولی خودشان هم نمی‌فهمند. بلکه اصرار و پافشاری آن ها در راه نفاق و خو گرفتن با این برنامه های زشت و ننگین سبب شده است که تدریجا گمان کنند این برنامه ها مفید و سازنده و اصلاح طلبانه است و همان گونه که ذکر شد گناه که از حد بگذرد، حس تشخیص انسان واژگونه می شود و ناپاکی و آلودگی به صورت طبیعت ثانوی درمی‌آیند.

,

این جااست که وقتی مسئولی در جمهوری اسلامی از یک جریان، فیلم، خواننده یا شاعر نه ضدانقلاب، بلکه مخالف دین دفاع و حمایت می‌کند و از بی معنا بودن هنرمند ارزشی و غیرارزشی سخن می‌گوید، این فرد مصداق واقعی همین آیه است و اشتباه است که بگوییم نفوذی است، بلکه باید گفت از نفوذپذیران است.

,

نشانه ی این افراد همین است که خود را عاقل و هوشیار می‌دانند و در مقابل مومنان را سفیه و ساده لوح و خوش باور می‌پندارند، آنچنان که قرآن می‌گوید: هنگامی که به آن ها گفته می‌شود ایمان بیاورید، آنگونه که توده‌های مردم ایمان آورده‌اند، می‌گویند آیا ما همچون سفیهان ایمان بیاوریم؟ لذا قرآن در پاسخ به آن ها می فرماید: بدانید سفیهان واقعی اینها هستند اما نمی‌دانند.

,

اصلاحات واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که در مسیر هدایت و ارشاد باشد تا در نتیجه آدمی به رشد و بلوغ ذاتی خود برسد. اما حالا می‌بینیم که جریانی در کشور بیش از سی سال داعیه‌دار حاکمیت و دولت داری بوده است، به طوری که زنگنه یا نعمت زاده بیش از دوازده سال در کرسی یک وزارت نشسته‌اند ولی باز امروز اینها تقصیر را به گردن دیگری می‌اندازند.

,

مهمترین ویژگی جریان اصلاحات غر زدن است، یعنی افرادی رفاه طلب که برای بیت‌المال کیسه دوخته‌اند و به حرام خواری مشغول‌اند، اما به راحتی با رسانه‌های متعدد، روزنامه‌های زنجیره‌ای از ارکان اصلاحات و سازندگی به مسئولین متعهد کشوری تهمت و دروغ می‌بینند، در حالی که خود توان مدیریت کشور را ندارند.

,

مدیریت جهادی یکی از مولفه‌های مدیر انقلابی است، زمانی این مدل خدمت به مردم تخطئه می‌شد ولی امروز می‌بینید که شورای شهر اصلاحات زده تهران توان انتخاب یک شهردار سالم را ندارد و همین مسئله نشانه‌ای است از ناتوانی این جریان و غفلتی که از سوی مردم برای انتخاب این افراد شد.

,

سرنوشت مردمی که لیستی و بدون تحقیق به جریانی رای می‎دهند که امثال فاطمه حسینی، پروانه سلحشوری، مافی و ... وارد مجلس شورای اسلامی شوند، همین اتفاقی است که برای FATF خواهد افتاد و به فرمان یک لابی‌باز سیاسی به آسانی رای مجلس را می‌برد به سمت و سویی که جریان سوز است تا جریان ساز.

,

بدون شک سرنوشت این دوران دوباره در سال 1398 تعیین خواهد شد تا به جای عده‌ای بی صلاحیت که با رانت پدرشان وارد حزبی شدند که آن حزب آنها را وارد گردونه مجلس کرد، چه کسانی دوباره عرصه‌دار شوند.

,

زمانی که به جای محمد کوثری، فاطمه حسینی کرسی دار مجلس شود، باید دغدغه اول مجلس سلفی گرفتن با موگرینی بشود، چرا که این مجلس امنیت ملی نمی‌داند چیست.

,

با رد صلاحیت گسترده مردم در صندوق رای دوباره سکونی که در واسط دهه هشتاد و اوایل دهه نود تجربه کردیم، باز خواهد گشت و دوباره باید تلاش کنیم که خط سیر به سمت اصلاح باشد تا افساد. مرگ اصلاحات قطعا در انتخابات‌های آینده رقم خواهد خورد.

,

 

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه