اخبار داغ

در نشست صنعتگران کرمانشاهی مطرح شد؛

گلایه از برخوردهای پلیسی با تولیدکنندگان

گلایه از برخوردهای پلیسی با تولیدکنندگان
صنعتگران استان از برخوردهای پلیسی با تولیدکنندگان گله‌مندند و بانک، بیمه و مالیات به دلیل مشکلاتی که برای آنها ایجاد می‌کنند را مثلث شومی برای تولید عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  مرصاد ، نشست صنعتگران استان کرمانشاه با مسئولان و مدیران دولتی شامگاه سه‌شنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ استاندار کرمانشاه که میزبان این جلسه محسوب می‌شد به دلیل سفر کاری و دعوت رییس سازمان برنامه و بودجه بزرگترین غایب این مراسم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

در ابتدای این مراسم تعدادی از صنعتگران استان که درخواست داده بودند به هرکدام سه دقیقه وقت اختصاص داده شد تا مسائلشان را مطرح کنند؛ البته این موضوع با اعتراض برخی از آنها همراه شد و این زمان را برای بیان مشکلاتشان بسیار کم می‌دانستند.

,

از این گذشته صنعتگران استان در زمان کم اختصاص یافته اغلب به موضوعات کلی و مشکلاتی که در سطح ملی باید پیگیری می‌شد پرداختند و کمتر به مسائل و مشکلات صنایع راکد استان پرداخته شد.

,

البته در خلال بحث‌های برخی‌ها هم اشاراتی به مشکلاتشان داشتند؛ برخی‌ها از مدیران بحران‌زا گلایه داشتند و برخی دیگر از مشکلات و دردسرهایی گله‌مند بودند که بانک، بیمه و مالیات که آنها را مثلث شومی برای تولید می‌خواندند برایشان ایجاد کرده بودند.

,

انسداد حسابهای بانکی تولیدکنندگان، جلسات تکراری و بدون و خروجی و صورتجلسات بدون پشتوانه از دیگر مشکلات صنعتگران استان بود که مطرح شد؛ عده‌ای معتقد بودند که فاصله زیادی بین کف مطالبات آنها با عملکرد مسئولان وجود دارد.

,

پیمان‌سپاری ارزی و مشکلاتی که در قبال قراردادهای ریالی برای صادرکنندگان کرمانشاهی ایجاد شده بود هم از سوی شکری رییس خانه صنعت و معدن استان مورد انتقاد قرار گرفت.

,

وی این موضوع را عامل اصلی کاهش شدید صادرات در این مدت عنوان کرد و افزود: با این روند تا چند وقت دیگر تعدیل نیروی زیادی خواهیم داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه