اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌‌شرقی؛

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از 29 مهرماه/ 400 میلیون تومان بن کتاب به خریداران پرداخت خواهد شد

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از 29 مهرماه/ 400 میلیون تومان بن کتاب به خریداران پرداخت خواهد شد
محمدپور گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از 29 مهر ماه تا 4 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز از ساعت 10 صبح تا ساعت 20 برای بازدید عموم مردم فعال خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد محمدپور ظهر امروز در نشست مطبوعاتی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و ششمین دوره نشر دیجیتال، با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز برجسته‌ترین رویداد فرهنگی تبریز و حتی منطقه است، اظهار داشت: با توجه به برگزاری چندین دوره در حال حاضر برگزاری این نمایشگاه به مطالبه جدی مردم، نخبگان، فعلان فرهنگ و هنر و دیگر قشرها تبدیل شده است.

وی افزود: نمایشگاه کتاب تبریز به لحاظ گستردگی فضا و تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه و عناوین کتاب‌هایی که در نمایشگاه عرضه می‌شود، پس از تهران دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در ایران به شمار می‌ورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم تا آخرین تولیدات حوزه نشر در نمایشگاه کتاب تبریز عرضه شود و البته تعداد مراجعه کنندگان نشان می‌دهد که افزایش سهم خانوار در حوزه کتاب نقشی قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از 29 مهر ماه تا 4 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز از ساعت 10 صبح تا ساعت 20 برای بازدید عموم مردم فعال خواهد بود.

محمدپور خاطرنشان کرد: در سال جاری برخلاف سال های قبل مراسم افتتاحیه 28 مهر ماه از ساعت 15:30 در سال شمس نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: طی این نمایشگاه یک میلیارد و 800 میلیون تومان بن کتاب با 20 درصد تخفیف در اختیار کردم قرار خواهد گرفت و سقف پرداخت برای مدرک دیپلم و پایین‌تر یکصد هزار تومان و برای مدارک فوق دیپلم و لیسانس 200 هزار تومان و برای مدارک فوق لیسانس و دکترا و معدل حوزوی 300 هزار تومان ارایه خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تا به امروز 855 ناشر داخلی و 60 ناشر خارجی از کشورهای مختلف برای نمایشگاه کتاب تبریز ثبت نام کرده‌اند که از بین ناشران داخلی 60 ناشر استانی هستند.

وی ادامه داد: برای برگزاری این نمایشگاه حداقل 2 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه مورد نیاز است که از این میزان تنها 400 میلیون تومان برای محل اجاره نمایشگاه بوده که با احتساب کسورات این مبلغ به 500 میلیون تومان می‌رسد.

محمدپور با بیان اینکه در این نمایشگاه 25 هزار متر مربع فضای مسقف در اختیار ناشران قرار می‌گیرد، اضافه کرد: طی این نمایشگاه به طور کل 400 میلیون تومان و به عبارتی 20درصد تخفیف در قالب بن کتاب پرداخت می شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات رسانه‌ها را ستون اصلی فرهنگ و هنر دانست و گفت: در کنار جشنواره مطبوعات تلاش خواهیم کرد نمایشگاه مطبوعات هم برگزار شود چرا که برگزاری نمایشگاه مستقل حق مطبوعات است.

انتتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه