اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

نیروهای مسلح ‌ایران‌ آبرو و سپر بلای ملت و ولایت هستند

نیروهای مسلح ‌ایران‌ آبرو و سپر بلای ملت و ولایت هستند
سردار معروفی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آبرو و سپر بلای ملت و ولایت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: ملت ایران ملتی هستند که پای آبرو و دین‌شان محکم ایستاده‌اند و برای اصول خود به هیچ عنوان اهل معامله نیستند.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه دعوای دنیا با ما بر سر تفکر و اندیشه است، افزود: ما ملتی هستیم که نمی‌گذاریم کسی با آبروی ملت ما بازی کند و آبروی ملت خط قرمز ماست.

وی وجود سپاه و تفکر بسیجی را عامل حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و توسعه دانست و خاطر نشان کرد: ما امروز تفکر بسیج را در فلسطین و سوریه و عراق می‌بینیم که برگرفته از تفکر امام عزیزمان بود و حزب الله و حشد الشعبی نمونه‌ای از این الگوگیری‌هاست.

معروفی اذعان داشت: اگر امروز عزیز هستیم به علت وجود ولایت است و افتخار می‌کنیم که سپر بلای این ملت و مملکت اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گفت: ما ولایت و اطاعت را از ائمه(ع) باید یاد بگیریم و به خدا باید توکل کنیم و به ائمه(ع) و شهدای عزیزمان توسل بجوئیم تا بتوانیم آن وظیفه‌ای که برعهده ماست، پیش ببریم.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آبرو و سپر بلای ملت و  ولایت هستند.

در پایان این مراسم از سردار علی ملک با اهدای تقدیرنامه تشکر بعمل آمد و سرهنگ عین علی نیز با حکم مسئولیت خود را دریافت کرد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه