اخبار داغ

دبیر کمیته فرهنگی یادواره شهدای شهرستان قزوین:

یادواره 1200شهید شهرستان قزوین برگزار می‌شود/ رونمایی از 2فتوکلیپ

یادواره 1200شهید شهرستان قزوین برگزار می‌شود/ رونمایی از 2فتوکلیپ
دبیر کمیته فرهنگی یادواره شهدای شهرستان قزوین گفت: یادواره شهدای شهرستان قزوین 24مهرماه سه شنبه برگزار می‌شود و این آخرین یادواره پیش از برگزاری کنگره سه هزار شهید قزوین در شهرستان‌ها خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خوش‌عقیده در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین در 24آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و پیش از اجرای اجلاسیه کنگره، 4 همایش بزرگ ویژه شهدای دانش آموزی، جامعه زنان و دانشجویی و جوانان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: پیش از برگزاری کنگره سه‌هزار شهید قزوین؛ امسال برگزاری یادواره شهرستان‌ها مدنظر قرار گرفته بود که تا به امروز به طور کامل برگزار شده و آخرین یادواره شهرستانی پیش از کنگره برگزاری یادواره شهدای شهرستان قزوین است که این یادواره بزرگداشت ۱۲۰۰ شهید را شامل می‌شود. 

این مسئول با بیان اینکه فضاسازی و تبلیغات کنگره شهدا در سطح استان بسیار ضعیف است، اذعان کرد: ۶۳ درصد شهدای شهرستان قزوین زیر ۲۱ سال هستند و استان قزوین دارای ۱۷۵ شهید جاویدالاثر است که مادران آنها چشم انتظار آمدن پیکر شهدای خود هستند که این موارد سوژه‌های مناسبی برای پرداخت است. 

وی با بیان اینکه همه خانواده‌های شهدا در یادواره شهدای شهرستان قزوین دعوت شده‌اند، ابراز کرد: هزارجلد کتاب از خاطرات شهدای استان قزوین و فیلم‌هایی با محتوای دفاع مقدس به عنوان بسته فرهنگی درنظر گرفته شده تا به میهمان اهدا شود. 

دبیر کمیته فرهنگی یادواره شهدای شهرستان قزوین از رونمایی 2اثر هنری در یادواره شهدای شهرستان قزوین خبرداد و گفت: دو فتوکلیپ توسط حوزه هنری قزوین تهیه شده که سرود «شهیدم» و «سرود ملی» با محوریت شهدای قزوین برای اولین بار پیش از کنگره در این یادواره رونمایی خواهد شد. 

برپایی دو ایستگاه صلواتی در شهر قزوین
وی یادآور شد: سردار شکارچی، به عنوان سخنران یادواره دعوت شده است، محمد نبوی مداحی و سید محمد حسینی قاری بین الملل نیز اجرای برنامه دارند، همچنین اجرای گروه تئاتر بچه‌های مسجد و مداحی یکی از خردسالان جزو دیگر برنامه‌های یادواره است. 

خوش‌عقیده عنوان کرد: یادواره شهدای شهرستان قزوین به صورت مستقیم و زنده از شبکه صدا و سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود، همچنین با هماهنگی صورت گرفته قرار است در برنامه صبحگاهی رادیویی یا صداو سیمای مرکز قزوین مصاحبه‌ای درباره یادواره توسط سرهنگ بهرامی انجام گیرد.

وی ادامه داد: در حاشیه این یادواره دو ایستگاه صلواتی در قزوین برپا می‌شود، یک ایستگاه در مزار شهدا و ایستگاه دوم در دانشگاه بین المللی امام خمینی خواهد شد. 

این مسئول اضافه کرد: در تلاش هستیم پرچم حرم امام رضا(ع) توسط نمایندگی آستان قدس استان قزوین برای تبرک در یادواره حضور داشته باشد. 

وی اعلام کرد: یادواره شهدای شهرستان قزوین سه شنبه 24مهرماه ساعت ۹ صبح در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و این آخرین یادواره پیش از برگزاری کنگره سه هزار شهید قزوین در شهرستان‌ها خواهد بود.

دبیر کمیته فرهنگی یادواره شهدای شهرستان قزوین در پایان بیان کرد: دانشگاه امام خمینی، صدا و سیما، شهرداری، حوزه هنری، سپاه، بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی، جزو دستگاه‌هایی بودند که در برگزاری این کنگره مشارکت داشته اند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, برپایی دو ایستگاه صلواتی در شهر قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه