اخبار داغ

فرمانده مرزبانی کشور اعلام کرد؛

آغاز به‌ کار قرارگاه مقداد مرزبانی برای اربعین ۹۷/ پیش بینی افزایش میزان تردد از مرز مهران

آغاز به‌ کار قرارگاه مقداد مرزبانی برای اربعین ۹۷/ پیش بینی افزایش میزان تردد از مرز مهران
فرمانده مرزبانی کشور گفت: قرارگاه مقداد اربعین مرزبانی کار خود را بطور رسمی از امروز آغاز و مرزبانان در سه گذرگاه مرزی مهران، شلمچه و چذابه آماده خدمات رسانی به زائران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "قاسم رضایی"، فرمانده مرزبانی کشور روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه مقداد اربعین استان ایلام در مرز مهران گفت: قرارگاه مقداد اربعین مرزبانی کار خود را رسمأ از امروز آغاز کرد و مرزبانان در سه گذرگاه مرزی مهران، شلمچه و چذابه آماده خدمات رسانی به زائران داخلی و کشورهای همسایه و مسلمان هستند.    

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: تأمین امنیت تردد زائران در اولویت اول است و مرزبانان با آمادگی ۱۰۰ درصدی و اشراف اطلاعاتی، تمامی تحرکات مرزی را رصد و امنیت مطلوب را برای زائران فراهم می کنند تا بدون هیچ دغدغه‌ای به زیارت سرور سالار شهیدان مشرف شوند.

,

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: با توجه به افزایش ترددها، نیروهای عملیاتی و آماده به استان‌های خوزستان و ایلام اختصاص داده شدند تا خدمات رسانی و کنترل ورود و خروج زائران با دقت بیشتری انجام شود.

,

سردار رضایی با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، یادآور شد: مشکلی برای تردد زائران از مرز خسروی نداریم و امیدواریم با بازگشایی و فراهم کردن تسهیلات و زیرساخت‌ها توسط کشور عراق، شاهد تردد زائران از این مرز هم باشیم.

,

وی اضافه کرد: مرز مهران، شلمچه و چذابه همانند سال‌های گذشته پذیرای عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) خواهد بود که مرزبانان، باید آمادگی ۱۰۰ درصدی برای خدمات رسانی به زائران در این ایام را داشته باشند.

,

وی افزود: پیش بینی می‌شود در مرز مهران افزایش تردد زائران را نسبت به سنوات گذشته داشته باشیم که تأمین امنیت آنان باید در دستور کار مرزبانان قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه