اخبار داغ

قصور دانشگاه علوم پزشکی البرز در معدوم سازی داروهای انبار دختر وزیر/ دادستان کرج: برای معاونت غذا و داروی این دانشگاه دستور تعقیب صادر شد

قصور دانشگاه علوم پزشکی البرز در معدوم سازی داروهای انبار دختر وزیر/ دادستان کرج: برای معاونت غذا و داروی این دانشگاه دستور تعقیب صادر شد
دادستان عمومی و انقلاب کرج از تشکیل پرونده قضایی برای معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز در رابطه با انبار داروی متعلق به دختر وزیر سابق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، بیستم مرداد ماه سال جاری بود که یک انبار مواد دارویی توسط شبکه شناسایی بسیج در استان البرز کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

ارزش داروهای ضبط شده از این انبار بالغ بر 5 میلیارد و 800 میلیون تومان برآورد شد و بررسی های اولیه نشان داد یکی از مالکین این انبار دختر یکی از وزرای دولت یازدهم است.

,

هشتم شهریور ماه بود که یک منبع آگاه خبر از بازداشت دختر وزیر سابق داد و به فارس گفت: شرکت "پ.ر" متعلق به دختر وزیر است که بدهی 350 میلیاردی به شبکه دارویی کشور دارد.

, ,

به دنبال تشکیل پرونده در دادسرای اقتصادی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد: دختر وزیر سابق که پیشتر خبر کشف انبار احتکار دارو از وی در رسانه ها منتشر شده بود، به خاطر عجز از تودیع قرار وثیقه 400 میلیارد تومانی، بازداشت و روانه زندان شده است

,

واما روز گذشته هجدهم مهر ماه، دادستان عمومی و انقلاب کرج از تشکیل پرونده قضایی برای معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز در رابطه با انبار داروی متعلق به دختر وزیر سابق خبر داد.

,

حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج در خصوص گزارش سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر تخلف دانشگاه عمومی پزشکی در پرونده انبار دارو متعلق به دختر یکی وزرا به باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان تعزیرات حکومتی گزارشی در رابطه با قصور دانشگاه علوم پزشکی در معدوم سازی داروهای متعلق به انبار دختر وزیر سابق ارسال کرده است که بنده برای معاونت غذا و داروی این دانشگاه دستور تعقیب صادر کردم.

,

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده انبار توقیف شده مجددا از سوی دانشگاه علوم پزشکی البرز در اختیار دختر وزیر سابق قرار گرفته و به همین علت دوباره توقیف شده است، افزود: در این رابطه سازمان تعزیرات حکومتی باید پاسخ دهد و هم اکنون در دادستانی کرج برای معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز پرونده ای تشکیل شده تا به اتهامات رسیدگی شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه