اخبار داغ

کتک خوردن دختر انگلیسی از پلیس اسپانیایی

کتک خوردن دختر انگلیسی از پلیس اسپانیایی
پلیس اسپانیایی در اقدامی شوک برانگیز و بدون هیچ دلیل موجهی دختر انگلیسی را که قصد جدا کردن طرفین دعوا را داشت با باتوم کتک زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  پلیس اسپانیایی در اقدامی شوک برانگیز و بدون هیچ دلیل موجهی دختر انگلیسی را که قصد جدا کردن طرفین دعوا را داشت با باتوم کتک زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
ویدئوی ضبط شده نشان می دهد که دو مرد انگلیسی در حال مشاجره و دعوا در خیابان هستند که زن جوانی که نامش فاش نشد، برای جدا کردن آنها می آید.
, ویدئوی ضبط شده نشان می دهد که دو مرد انگلیسی در حال مشاجره و دعوا در خیابان هستند که زن جوانی که نامش فاش نشد، برای جدا کردن آنها می آید.,
 
,
کتک خوردن دختر انگلیسی از پلیس اسپانیایی
, کتک خوردن دختر انگلیسی از پلیس اسپانیایی, کتک خوردن دختر انگلیسی از پلیس اسپانیایی,
 
,
به نقل از dailymail،دقایقی پس از این مشاجره، دو افسر گارد کشوری وارد صحنه می شوند و بدون اینکه هشداری از جانب آنها شنیده شود، با باتوم شروع به کتک زدن سه انگلیسی می کنند.
, به نقل از dailymail،دقایقی پس از این مشاجره، دو افسر گارد کشوری وارد صحنه می شوند و بدون اینکه هشداری از جانب آنها شنیده شود، با باتوم شروع به کتک زدن سه انگلیسی می کنند., به نقل از dailymail،, dailymail,
 
,
در این فیلم شاهد این هستیم که زن جوان بیگناه در حین کتک خوردن از شدت درد ناله می کند و جیغ می کشد. یکی دیگر از مردان نیز به سمت پیاده رو هول داده می شود.
, در این فیلم شاهد این هستیم که زن جوان بیگناه در حین کتک خوردن از شدت درد ناله می کند و جیغ می کشد. یکی دیگر از مردان نیز به سمت پیاده رو هول داده می شود.,
 
,
این چنین رفتارهایی در مکان ها و موقعیت های دیگر از پلیس اسپانیا دیده شده است.
, این چنین رفتارهایی در مکان ها و موقعیت های دیگر از پلیس اسپانیا دیده شده است.,
 
,
 
,
معصومه میرحسینی - تیتریک
, معصومه میرحسینی - تیتریک,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه