اخبار داغ

سرپرست اداره منابع طبیعی تنگستان:

حفاظت بدون مشارکت و حمایت مردم محقق نمی‌ شود

حفاظت بدون مشارکت و حمایت مردم محقق نمی‌ شود
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان گفت: حفاظت بدون مشارکت و حمایت دلسوزانه مردم به طور قطع محقق نمی‌ شود و باید سعی کنیم مردم را در همه امور مشارکت دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، آزاده قاسم زاده سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان نیز با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در حفاظت از عرصه های منابع ملی گفت: حفاظت بدون مشارکت و حمایت دلسوزانه مردم به طور قطع محقق نمی‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

آزاده قاسم زاده افزود: با توجه به بارندگی اندک این شهرستان، گاهی با از بین رفتن بوته‌ها و گیاهان مرتعی ارزشمند دیگر امکان رویش مجدد آنها وجود ندارد و باید از مراتع و اراضی ملی شهرستان درست و علمی استفاده شود.

,

وی ادامه داد: امیدواریم با تعامل مستقیم مردم و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، تحولات بزرگ و تاثیرگذار در حوزه های مختلف مرتبط با منابع طبیعی رخ دهد.

,

قاسم زاده گفت: تلاش می شود اطلاع‌ رسانی و ارائه خدمات به مردم و تکریم ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن انجام شود و تسریع به پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی و بهره‌برداران از اولویت های این اداره است.

,

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان بیان کرد: منطقه خائیز تنها یکی از منطقه هایی است که پروژه های آبخیزداری درآن بصورت جدی در دست پیگیری است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه