اخبار داغ

معاون عمرانی استانداری لرستان:

شهرداری ها از سامانه های هوشمند برای تشخیص تخلفات استفاده کنند

شهرداری ها از سامانه های هوشمند برای تشخیص تخلفات استفاده کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: باید پلیس ساختمانی را در اجرائیات شهرداری ها فعال کنیم تا از میزان تخلف در ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک،احمد مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی فرمانداران و شهرداران با دادگستری لرستان که در سالن جلسات دادگاههای عمومی و انقلاب استان لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه قانون ماده 100 در سال ۱۳۳۴ به منظور برخورد با متخلفین ساخت و سازهای محدوده شهری تدوین شده گفت: مهمترین دلایل شکل گیری تخلفات ساختمانی می تواند نگاه درآمدی شهرداری ها به جرایم حاصل از این ماده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک, ،,

 

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان تأکید کرد: باید پلیس ساختمانی را در اجرائیات شهرداری ها فعال کنیم تا از میزان تخلف در ساخت و  سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

,

 

,

 مرادپور با بیان این که مهندسین ناظر باید در زمان ساخت و ساز حضور ساختمان پررنگی داشته باشند، گفت: عدم وجود تشکیلات مناسب در برخی شهرداری ها برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز یکی دیگر از مشکلات ماده ۱۰۰ است.

,

 

,

 وی عنوان کرد: شهرداری ها از سامانه های هوشمند برای تشخیص تخلفات و سوء استفاده‌های احتمالی ساختمانی باید استفاده کنند. وی گفت: عدم اجرای طرحهای مصوب شهری و ایجاد تبعیض در برخی مصوبات کمیسیون ماده ۱۰۰ یکی دیگر از مشکلات مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز است.

,

 

,

 معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار لرستان گفت: اعتراض شهرداران به آرا صادره توسط این کمیسیون و صدور آراء مبنی بر تعهد عقب نشینی که خلاف تبصره‌های ذکر شده در ماده 100 است از دیگر مشکلات ساخت و سازهای غیر مجاز در این زمینه بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه