اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

تحقق ۹۷ درصد از پروژه های بهداشت و درمان مصوب سفر رهبری در خراسان شمالی

تحقق ۹۷ درصد از پروژه های بهداشت و درمان مصوب سفر رهبری در خراسان شمالی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با جذب 100 درصدی بودجه 825 میلیارد ریالی حوزه بهداشت و درمان ، 97 درصد از پروژه های حوزه این حوزه از محل سفر رهبری به اتمام رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک،علی حق بین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در 19 مهر ماه سال 91، اظهار کرد: با سفر رهبری به استان در حوزه بهداشت و درمان 33 پروژه با اعتباری بالغ بر825 میلیارد ریال به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: با جذب 100 درصدی بودجه مصوب، تحقق 97 درصد از پروژه های به تصویب رسیده در استان رقم خورد.

,

حق بین تکمیل بیمارستان 285 تختخوابی امام حسن(ع) بجنورد با اعتبار430 میلیارد ریال، احداث و تجهیز مرکز تشخیص سرطان بجنورد با اعتبار 40 میلیارد ریال، احداث و تجهیز مرکز تشخیص قلب باز در بجنورد با اعتبار 80 میلیارد ریال، خرید تجهیزات پزشکی بیمارستانهای استان به مبلغ 55 میلیارد ریال را بخشی از پروژه های محقق شده اعلام کرد.

,

وی همچنین احداث و بهره برداری از 12 مرکز و پایگاه بهداشتی و درمانی شهری و روستایی با اعتبار 74 میلیارد ریال و احداث و راه اندازی 17 پایگاه اورژانس جاده ای شهری و روستایی بالغ بر28 میلیارد ریال را از دیگر پروژه های ماحصل این سفر دانست.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان احداث و تجهیز دانشکده داروسازی بجنورد را پروژه ای ناتمام در استان خواند و گفت: اعتبار مورد نیاز جهت احداث این پروژه با متراژ 4000 متر مربع در حدود 100 میلیارد ریال است و کمبود منابع دلیل ناتمام ماندن آن است.

,

وی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از پروژه های سفر مقام معظم رهبری در خرسان شمالی، وضعیت تختهای بیمارستانی استان نسبت به میانگین کشور بهبود یافته وبا راه اندازی تنها مرکز سرطان استان از مراجعه بیماران به استان های همجوار جلوگیری می شود و کار درمان آن ها در استان انجام می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه