اخبار داغ

وزیر نیرو در حاشیه افتتاح نیروگاه 6 مگاواتی قم مطرح کرد:

اجرای 764طرح در حوزه های آب، برق و فاضلاب استان قم

اجرای 764طرح در حوزه های آب، برق و فاضلاب استان قم
وزیر نیرو گفت: تعداد طرح های این وزارتخانه در حوزه های آب، برق و فاضلاب در استان قم 764مورد می باشد که در راستای اجرای این طرح ها 460 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، رضا اردکانیان صبح امروز در حاشیه افتتاح نیروگاه 6 مگاواتی قم در جمع خبرنگاران از افتتاح 13 پروژه صنعت برق و نیروگاه‌های مولد در استان قم در آینده خبر داد و اظهار داشت:  برای طرح های آینده در این بخش نیز 107 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد:تعداد طرح های این وزارتخانه در حوزه های آب، برق و فاضلاب در استان قم 764مورد می باشد که در راستای اجرای این طرح ها 460 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

,

وزیر نیرو با بیان اینکه سیاست وزارت نیرو استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سرمایه گذاری نیروگاه های برق و همچنین آب و فاضلاب است، بیان کرد: در تلاش هستیم در راستای اجرای این سیاست نیازهای صنایع و واحدهای تولیدی را تامین کنیم.

,

وی افزود: امروز الگوی مصرف در جامعه غلط است و  در چنین شرایطی هر اندازه هم که در خصوص تامین برق مورد نیاز سرمایه گذاری صورت گیرد نتیجه ای عکس حاصل خواهد شد.

,

اردکانیان با اشاره به اینکه کشور به 8 هزار مگاوات برق نیاز دارد، خاطرنشان کرد:  احداث 26 نیروگاه برای تامین این نیاز در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه