اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

افرادی که حاضر به اعلام رأی و اموال خود نیستند چگونه حاضر به شفافیت اقتصادی برای دشمن هستند/ دشمنان در بحث FATF به دنبال توطئه اقتصادی است

افرادی که حاضر به اعلام رأی و اموال خود نیستند چگونه حاضر به شفافیت اقتصادی برای دشمن هستند/ دشمنان در بحث FATF به دنبال توطئه اقتصادی است
کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه دشمنان در بحث FATF به دنبال توطئه اقتصادی است، گفت: افرادی که حاضر به اعلام رأی و اموال خود نیستند چگونه حاضر به شفافیت اقتصادی برای دشمن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال حسینی در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه صحبت در مورد مشکلات و ایرادات FATF زیاد است، اظهار کرد: ۳۵ کشور بیشتر عضو این لایحه نیستند و ایران را از وضعیت لیست سیاه بیرون نیاوردند و اقدام به متقابل می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس سیاسی گفت: دشمنان دنبال این هستند، ایران را مجبور کنند که مسیری که می‌رود برگردد و در بحث FATF به دنبال توطئه اقتصادی است.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا درگذشته تعداد ۱۷ نفر نیرو در وزارت خزانه‌داری آمریکا برای اقدامات علیه ایران داشت اما این نیروها به حدود ۵۰۰ نفر افزایش‌یافته‌اند، افزود: این‌ها در بحث اقتصادی توطئه جدیدی را سامان می‌دهند و دنبال این هستند.

,

حسینی با تأکید بر اینکه در بحث جنگ نکته‌ای که مهم است، داشتن اطلاعات است، بیان کرد: این‌ها می‌خواهند برای مبارزه با ایران در بخش اقتصادی موفق شوند و اطلاعاتشان را در زمینه اقتصادی ایران قوی‌تر کنند.

,

این کارشناس سیاسی ادامه داد: دشمنان نیاز به شفافیت مبادلات و اطلاعات اقتصادی ایران داشت که با تصویب FATF، این اطلاعات به‌طور کامل در اختیار آن گذاشته می‌شود.

,

وی بابیان اینکه در بحث CFT مبارزه با راه‌های تأمین مالی تروریست مطرح‌شده است و آن‌ها تروریست را نهادهایی مانند سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی می‌دانند، خاطرنشان کرد: افرادی که به تصویب این لایحه رأی دادند، از دشمن می‌ترسند و اعتماد به توانایی‌های داخل و عهده‌های الهی ندارند.

,

حسینی تأکید کرد: این لایحه یک سند ذلت برای کشور است و همان‌گونه که برخی‌ها مطرح کردند اسامی این افراد در تاریخ به‌عنوان خائن معرفی می شود.

,

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب تأکید کردند نباید زیر بار این قراردادهای استعماری رفت و به‌صورت داخلی تصویب شود، تصریح کرد: افرادی که با تصویب این لایحه رأی دادند، حاضر نیستند رأیشان شفاف شود و در شفافیت اقتصادی حاضر نیستند اموالشان معرفی کنند.

,

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه این افراد که حاضر به اعلام رأی و اموال خود نیستند اما چگونه حاضر هستند شفافیت اقتصادی برای دشمن ایجاد کنند، بیان کرد: اگر به معنای واقعی دنبال شفافیت اقتصادی، مبارزه با پول‌شویی و تروریست بودند باید در مورد لوایح داخلی را تصویب کنند.

,

وی ادامه داد: غرب‌زدگی برخی از مسئولان دلیل موجب تصویب این لایحه شده است و با تصویب این لایحه متأسفانه مهم‌ترین فعالیت‌های کشور را در اختیار دشمن قرار می‌گیرد.

,

حسینی تأکید کرد: در زمینه جنگ ارزی و تحریم هدفمند و اشراف اطلاعاتی دشمن را ایجاد کنند که وقتی دشمن اشراف دا‌شته باشد زمینه بروز تحریم را بهتر در ایران فراهم کند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه