اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی مطرح کرد

تأکید بر تجمیع کشتارگاه‌های سنتی/ توجه به تولیدات‌ دامی جایگاه خوبی ندارد

تأکید بر تجمیع کشتارگاه‌های سنتی/ توجه به تولیدات‌ دامی جایگاه خوبی ندارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان این‌که تولیدات دامی بعد از نفت به عنوان بزرگ ترین سرمایه کشور محسوب می‌شود، گفت: اما متاسفانه توجه به این تولیدات جایگاه خوبی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروزدر مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی در بیرجند، اظهارکرد: امنیت غذایی یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان و مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروزدر مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی در بیرجند، اظهارکرد: امنیت غذایی یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان و مردم است.,

 

,
وی ادامه داد: تولیدکنندگان با تمام مشکلات خویش اعم از نهاده های دائمی و مسائل موجود در حمل نقل دست از کوشش در این خصوص برنداشته و جایگاه کشور را در رتبه های برتر تولید محصولات دامی حفظ کرده اند.
,
 
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: باید بدانیم‌ مادامی که در راستای حل مشکلات اساسی تولیدکنندگان وارد عرصه نشویم کاری از پیش نبرده ایم و نمی‌توانیم ادعای موفقیت در این زمینه داشته باشیم.
,
 
,
 
,
علوی‌مقدم از حضور دامپزشکان به عنوان یکی از موضوعات اساسی در تامین امنیت غذایی یاد کرد و افزود: متاسفانه در خراسان جنوبی تاکنون جلسه ساماندهی کشتارگاه های استان تشکیل نشده است.
,
 
,
 
,
وی با تاکید بر تجمیع کشتارگاه های سنتی عنوان کرد: تجمیع کشتارگاه های سنتی و تبدیل آن ها به صنعتی نقش مهمی در تامین سلامت دارد.
,
 
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ خراسان‌جنوبی ضمن اشاره به فعالیت خطیر سازمان دامپزشکی‌ یادآور شد: این سازمان بایستی با اهداف حفظ سرمایه دامی، حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی و تحقق امنیت غذایی برنامه ریزی کند.
,
 
,
 
,
علوی‌مقدم تولیدات دامی را بعد از نفت به عنوان بزرگ ترین سرمایه کشور دانست و ابزار کرد: اما توجه به این تولیدات جایگاه خوبی ندارد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه