اخبار داغ

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان:

کیفیت هوای اصفهان با بارش باران سالم شده است/ احتمال افزایش دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده

کیفیت هوای اصفهان با بارش باران سالم شده است/ احتمال افزایش دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده
کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بابیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: کیفیت هوای اصفهان با بارش باران سالم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مهرماه بارش خوبی در سطح استان داشتیم، اظهار کرد: بیشترین بارش در ۱۴ مهرماه در شهرستان نائین و میمه با ۷/۵  میلی‌متر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با , صاحب نیوز,  بابیان اینکه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مهرماه بارش خوبی در سطح استان داشتیم، اظهار کرد: بیشترین بارش در ۱۴ مهرماه در شهرستان نائین و میمه با ۷/۵  میلی‌متر بوده است.,

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: چهاردهم در اکثر شهرهای استان بارش باران داشتیم و در این روز نطنز با ۵/۴ میلی‌متر، میمه با ۷/۵ میلی‌متر، علویجه با ۵ میلی‌متر و اردستان با ۴/۶ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص دادند.

,

وی با اشاره به اینکه روز پانزدهم، بیشترین بارندگی در ایستگاه‌های گلپایگان با ۴/۳ میلی‌متر، کبوتر آباد اصفهان با ۷/۶ میلی‌متر، فرودگاه شهید بهشتی با ۱/۴، بوئین و میاندشت با یک میلی‌متر بوده است، افزود: با وجود بارش باران در مرکز شهر، اما در ایستگاه های شهر اصفهان بارش نداشتیم.

,

علی عسگریان بیان کرد: روز ۱۶مهرماه بیشترین بارش در ایستگاه‌های نجف‌آباد با چهار میلی‌متر، بوئین میاندشت پنج میلی‌متر، میمه دو میلی‌متر، کبوتر آباد اصفهان یک میلی‌متر، علویجه دو میلی‌متر، داران ۳/۸ میلی‌متر  و در ایستگاه شهر اصفهان ۱/۱ میلی‌متر ثبت‌شده است.

,

وی بابیان اینکه در روز ۱۷ مهرماه هم بیشترین بارندگی در ایستگاه کاشان با ۵/۲ میلی‌متر ثبت‌شده است، تصریح کرد: در شهر اصفهان ۰/۲ بارش باران ثبت‌شده است و در ایستگاه‌های کبوتر آباد اصفهان، چادگان، مبارکه، فریدون‌شهر، خوانسار، زرین‌شهر ، بوئین میاندشت، خور و بیابانک، فرودگاه شهید بهشتی و گلپایگان بارش زیر ۱ میلی‌متر بوده است.

,

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با بارش باران کیفیت هوای اصفهان سالم شده است و پیشبینی می شود در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: وضعیت جوی در کلان‌شهر اصفهان در دو سه روز آینده کمی ابری، وزش باد، بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه