اخبار داغ

مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی:

آزمایشگاه مرجع مرز ماهیرود 460 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد/ ابطال 14 پروانه کاربرد علامت استاندارد

آزمایشگاه مرجع مرز ماهیرود 460 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد/ ابطال 14 پروانه کاربرد علامت استاندارد
مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی گفت: راه اندازی این آزمایشگاه 460 میلیون تومان اعتبار لازم دارد و 60 میلیون تومان ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضا مروی مقدم مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک روز جهانی استاندارد اظهار کرد: از 21 تا 27 مهرماه به نام هفته استاندارد نام گذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، محمدرضا مروی مقدم مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک روز جهانی استاندارد اظهار کرد: از 21 تا 27 مهرماه به نام هفته استاندارد نام گذاری شده است.,
 
,
وی تعداد پست های سازمانی قبلی این اداره را 21 نفر بیان کرد و افزود: تعداد این پست ها به 74 نفر رسیده است.
,
 
,
 
,
مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی به احداث مجموعه اداری و آزمایشگاهی اداره کل استاندارد به مساحت 3 هزار و 300 متر اشاره کرد و گفت: در این مجموعه 4 آزمایشگاه از جمله آزمایشگاه نوین راه اندازی شده است.
,
 
,
 
,
مروی مقدم به برنامه های حضور در مزار شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، سخنرانی در سطح مدارس مرکز و ارسال پیام کوتاه به مناسبت ترویج استاندارد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نصب پلاکاردهای استاندارد در درب ورودی تولیدی‌های استاندارد، بازدید مدارس از اداره استاندارد و برگزاری همایش استاندارد روز پنج شنبه در اتاق بازرگان و سخنرانی در شورای اداری استان از جمله دیگر برنامه های هفته استاندارد است.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به عملکرد این اداره طی یک ماه گذشته، افزود: صدور پروانه استاندارد 43 مورد، بازرسی فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش 668 مورد و نمونه برداری از مراکز تولیدی 861 مورد بوده است.
,
 
,
 
,
مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی با بیان اینکه 785 مورد آزمون نمونه از مراکز تولیدی و 6 مورد صدور تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار استانی انجام شده است، گفت: آزمایشگاه همکار هیدرواستاتیک تایید صلاحیت شده 4 مورد و تعداد مخازن سی ان جی آزمون هیدرواستاتیک 9 هزار و 303 مورد بوده است.
,
 
,
 
,
مروی مقدم تعداد گواهینامه های صادر شده از بازرسی ایمنی آسانسور را 370 مورد بیان و خاطرنشان کرد: بازرسی از تجهیزات و وسایل تفریحی و پارک ها 197 مورد و بازرسی از تجهیزات و وسایل تفریحی مهد کودک ها نیز 122 مورد بوده است‌.
,
 
,
 
,
وی بازرسی از جایگاه های سی ان جی را 24 مورد و آزمون باسکول های وسایل چرخ دار جاده ای را 145 مورد بیان کرد و افزود: آزمون دوره ای وسایل سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی 2 هزار و 530 مورد و پلمب گزاری وسایل توزین 300 مورد بوده است.
,
 
,
 
,
مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی آزمون دوره ای نازل های عرضه سوخت مایع را 633 مورد و تعداد بازرسی طرح کنترل بازار را 7 هزار و 227 مورد بیان کرد و گفت: گواهینامه انطباق کالاهای وارداتی 18 مورد و گواهینامه انطباق کالاهای صادراتی 48 مورد بوده است.
,
 
,
 
,
مروی مقدم به کالاهای فاقد استاندارد عرضه شده از سایر استان ها نیز اشاره کرد و یادآور شد: 185 مورد کشاورزی ومواد غذائی، برق و الکترونیک 84 مورد، مکانیک و فلز شناسی 23 مورد، بسته بندی و سلولزی 8 مورد، شیمی و پتروشیمی 17 مورد، نساجی و چرم 3 مورد خودرو و نیرومحرکه 13 مورد و مهندسی پزشکی یک مورد از جمله کالاهای فاقد استاندارد عرضه شده است.
,
 
,
 
,
وی تدوین، تجدید نظر و بازنگری استاندارد ملی را 79 مورد، ایجاد و فعال سازی کمیته های فنی متناظر و پیشنهاد تدوین استاندارد بین المللی را یک مورد بیان کرد و افزود: آموزش مدیران کنترل کیفیت 2 هزار و 100 نفر ساعت، آموزش کارشناسان استاندارد 150 نفر ساعت، آموزش های برون سازمانی یک هزار و 900 نفر ساعت و آموزش کارکنان استان 2 هزار و 500 نفر ساعت بوده است.
,
 
,
 
,
وی تعداد ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد را 14 مورد بیان کرد و افزود: شیر پاستوریزه نیم چرب، پاستوریزه و پاکتی، زعفران، پروفیل های توخالی، کنسرو خوراک، فیلتر هوای خودروهای سبک و نوشابه های گازدار، میوه ای و طعم دار از جمله مواردی هستند که ابطال پروانه در مورد آنها انجام شده است.
,
 
,
 
,
مدیر کل استاندار خراسان جنوبی تعداد تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد را 15 مورد بیان کرد و گفت: زعفران، ماست، شیر پاستوریزه، سیمان، قند، کشک، کنسرو گوجه، کنسرو لوبیا چیتی، ترشی و کاشی و سرامیک از جمله موارد تعلیق پروانه های علامت استاندارد است.
,
 
,
 
,
 
,
مروی مقدم به احداث آزمایشگاه مرجع مرز ماهیرود اشاره و خاطرنشان کرد: راه اندازی این آزمایشگاه 460 میلیون تومان اعتبار لازم دارد و 60 میلیون تومان ابلاغ شده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه