اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

نمایشگاه‌ معرفی توانمندی‌های استان در حاشیه کنگره شهدا برگزار می‌شود

نمایشگاه‌ معرفی توانمندی‌های استان در حاشیه کنگره شهدا برگزار می‌شود
معاون اقتصادی استاندار گفت: نمایشگاه‌های معرفی توانمندی‌های استان برای آشنایی تمام مدعوین در حاشیه این کنگره در نظر گرفته شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در کمیته پشتیبانی کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار برگزاری کنگره شهدا قرار بگیرد و قصوری در این زمینه از مدیران پذیرفته نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: برنامه‌های کمیته‌های حمل و نقل و اسکان با توجه به قابلیت‌های استان قزوین به خوبی برنامه ریزی شده است و مشکلی در این حوزه‌ها وجود ندارد. 

این مسئول ابراز کرد: با تمام فرمانداری‌ها در جهت اعزام خانواده‌های معظم شهدا هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا آنان با تکریم فراوان برای حضور در این کنگره عظیم همراهی کنند.

رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سه هزار شهید استان قزوین ابراز کرد: با توجه به شرکت مسئولان لشگری و کشوری و میهمانان خارجی در این کنگره بزرگ همه تمهیدات لازم پیش بینی شده است. 

وی عنوان کرد: نمایشگاه‌های معرفی توانمندی‌های استان برای آشنایی تمام مدعوین در حاشیه این کنگره در نظر گرفته شده است که امیدواریم موجب شناخت بیشتر از ظرفیت‌های این سرزمین شهیدپرور شود. 

حبیبی ابراز کرد: در بحث نمایشگاه جانبی که قرار است برگزار شود مسائل جنبی به نمایش گذاشته خواهد شد که شامل تولیدات استانی و آثار شهدا خواهد بود. 

معاون امور اقتصادی استاندار در پایان یادآور شد: مقدمات کار فراهم و روند امور با تقسیم کار مناسب شروع و مشارکت دستگاه‌ها متولی در حال پیگیری است و در این راستا تلاش می‌کنیم این‌کنگره هم شأن شهدا آبرومندانه برگزار شود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه