اخبار داغ

دادستان خلیل آباد:

5 تن برنج احتکار شده در خلیل آباد کشف شد

5 تن برنج احتکار شده در خلیل آباد کشف شد
دادستان خلیل آباد گفت: در پی گزارش مامورین انتظامی و صدور مجوز ورود به منزل، در یکی از منازل مسکونی شهر خلیل آباد میزان 5 تن برنج خارجی کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حمید سلطانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: در یکی از منازل مسکونی شهر خلیل آباد در پی گزارش مامورین انتظامی و صدور مجوز ورود به منزل، میزان پانصد کیسه برنج خارجی (5 تن) کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در پی این امر، محل انبار برنج پلمپ و بازرسان اداره صنعت معدن تجارت شهرستان پس از حضور با تنظیم گزارشی موضوع را جهت اقدام قانونی به اداره تعزیرات اعلام نمودند.

,

وی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی امروز جامعه افزود: احتکار و گرانفروشی حقیقتا ظلم بزرگی است و سودجویان با این کار پای بر حلقوم افراد جامعه علی الخصوص فقرا می نهند فلذا این دادستانی در جهت صیانت از حقوق عامه به این مسئله ورود جدی و مستمر خواهد داشت.

,

دادستان عمومی و انقلاب خلیل آباد در پایان خاطرنشان کرد: در همین رابطه از تلاش مامورین انتظامی و نیز پرسنل اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان تقدیر می نمایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه