اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

خواستار شفافیت آرای نمایندگان هستم/ مخالف تصویب CFT بودم

خواستار شفافیت آرای نمایندگان هستم/ مخالف تصویب CFT بودم
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه CFT و تصویب آن توسط نمایندگان ملت گفت: بنده با تصویب این لایحه مخالف بودم لذا طی نامه و امضای طوماری خواستار شفافیت آرای نمایندگان شدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به دیدار با دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور اشاره و اظهار کرد: در این دیدار دیگر نمایندگان استان نیز حضور داشتند و موضوعات و مشکلات استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به دیدار با دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور اشاره و اظهار کرد: در این دیدار دیگر نمایندگان استان نیز حضور داشتند و موضوعات و مشکلات استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.,
 
,
وی افزود: آن‌چه به حوزه انتخابیه من برمی‌گشت در خصوص احداث درمانگاه در شمال شهر بیرجند بود.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی برای شمال شهر بیرجند در بودجه امسال تأمین اجتماعی تعریف و زمین آن مشخص شده است اما باید هر چه زودتر برای احداث آن اقدام کرد.
, درمانگاه تأمین اجتماعی برای شمال شهر بیرجند,
 
,
عبادی تصریح کرد: با توجه به اهمیت بالا و جمعیت قابل توجهی از مردم که در شمال شهر حضور دارند، می‌طلبید که سالیان گذشته برای احداث آن اقدام شود اما متأسفانه طرحی داده نشده بود.
,
 
,
وی با بیان این‌که جانمایی زمین مربوطه انجام و باید این درمانگاه ساخته شود تا یکی از خلأهای شمال شهر بیرجند برطرف شود، ادامه داد: برای احداث هر چه سریع‌تر این درمانگاه می‌طلبد تا همه دستگاه‌های مربوطه همت و همکاری لازم را داشته باشند که از جمله آن می‌توان به نقش تأمین اجتماعی اشاره کرد.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دومین مسئله‌ای که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، زمین تعلق گرفته برای سالن آمفی تئاتر در کنار مسجد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام بود.
, سالن آمفی تئاتر در کنار مسجد حضرت ابوالفضل,
 
,
عبادی یادآور شد: با توجه به این‌که زمین مشخص شده و کلنگ آن نیز بر زمین زده شده است اما هنوز اقدامی در جهت شروع احداث آن صورت نگرفته که در این جلسه خواستار پیگیری این موضوع نیز شدیم.
,
 
,
وی افزود: رئیس تأمین اجتماعی کشور نیز قول‌هایی در این رابطه دادند که امید است هر چه زودتر به نتیجه برسد.
,
 
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه CFT و تصویب آن توسط نمایندگان ملت گفت: بنده با تصویب این لایحه مخالف بودم لذا طی نامه و امضای طوماری خواستار شفافیت آرای نمایندگان شدم.
, نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه CFT و تصویب آن توسط نمایندگان ملت گفت: بنده با تصویب این لایحه مخالف بودم لذا طی نامه و امضای طوماری خواستار شفافیت آرای نمایندگان شدم.,
 
,
عبادی عنوان کرد: آن دسته از افرادی که به این طرح رأی موافق دادند، نظرات خود را داشتند و به آن‌چه جمع‌بندی کرده بودند، رأی دادند.
,
 
,
وی یادآور شد: با توجه به اوضاع کنونی کشور باید اتحاد خود را حفظ کنیم.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جو سنگینی که علیه نمایندگانی که به این طرح رأی داده‌اند به‌گونه‌ای حتی آن‌ها را خائن معرفی می‌کنند، نباید وجود داشته باشد و موافق با این اتهامات نیستم. این‌که اکثریت مجلس را این‌گونه معرفی کنیم شایسته نیست زیرا آن‌ها نیز استدلال‌های خود را داشتند.
, جو سنگینی که علیه نمایندگانی که به این طرح رأی داده‌اند به‌گونه‌ای حتی آن‌ها را خائن معرفی می‌کنند، نباید وجود داشته باشد و موافق با این اتهامات نیستم. این‌که اکثریت مجلس را این‌گونه معرفی کنیم شایسته نیست زیرا آن‌ها نیز استدلال‌های خود را داشتند.,
 
,
عبادی افزود: طی بررسی‌ها و مطالعاتی که در این خصوص داشتم به این نتیجه رسیدم با توجه به این‌که آمریکا از برجام خارج شده و بانک‌های مطرح دنیا نیز با ما عملا تبادلی ندارند، پیوستن به این لایحه به صلاح نیست، لذا با آن مخالف بودم.
, طی بررسی‌ها و مطالعاتی که در این خصوص داشتم به این نتیجه رسیدم با توجه به این‌که آمریکا از برجام خارج شده و بانک‌های مطرح دنیا نیز با ما عملا تبادلی ندارند، پیوستن به این لایحه به صلاح نیست، لذا با آن مخالف بودم.,
 
,
وی با بیان این‌که آینده مشخص خواهد کرد که چرا برخی از نمایندگان با این لایحه مخالف بودند گفت: به هر حال این روند می‌تواند موجب تکامل شناختی بیشتر جامعه شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه