اخبار داغ

چه کسی استاندار زنجان می‌شود؟/ از عدم اجماع نمایندگان تا تصمیمی که وزارت کشور در خصوص استانداران اخذ ‌می‌کند

چه کسی استاندار زنجان می‌شود؟/ از عدم اجماع نمایندگان تا تصمیمی که وزارت کشور در خصوص استانداران اخذ ‌می‌کند
با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان اسدالله درویش‌امیری باید با میز و صندلی خود خدا حافظی کرده و جای خود را به استاندار بعدی زنجان بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل موج رسا; 21 شهریور ماه بود که شورای نگهبان طرح اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را تأیید و سپس طبق روال قانونی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز آن را به رئیس جمهور و بعدها نیز حسن روحانی آن را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

با اجرای این قانون تعدادی از استانداران نیز مشمول این قانون  شدند که نام اسدالله درویش‌امیری استاندار زنجان نیز در بین استانداران بازنشسته به چشم می‌خورد.

,

اسدالله درویش‌امیری در 31 مرداد ماه سالر 95 به عنوان استاندار زنجان انتخاب شده بود، وی قبل از این سمت معاون امور مجلس و استانهای سازمان میراث فرهنگی بود.

,

حال که بحث رفتن استاندار زنجان مطرح است، گزینه‌های مختلفی از طرف برخی رسانه‌ها و همچنین محافل سیاسی استان مطرح است که در این راستا خبرنگار موج رسا سعی کرده در گفت‌وگو با منابع آگاه آخرین جزیئات را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

,

از نامهایی که برای استانداری زنجان مطرح است، می‌توان به محسن علیمردانی، نصیرپور، منادی، حضرت پور شهردار ارومیه، فرامرز نیک سرشت، ناصری و گروسی اشاره کرد.

,

گویا نمایندگان روز گذشته صحبت‌هایی را با وزارت کشور در خصوص استاندار زنجان داشتند که هنوز تکلیف استاندار بعدی زنجان مشخص نشده است.

,

وزارت کشور در حال بررسی گزینه‌ها بوده و هنوز تصمیمی در خصوص استانداران اخذ نکرده است اما طی روزهای آینده تکلیف روشن خواهد شد.

,

برخی نمایندگان نظرشان بر روی گزینه بومی بوده اما همه چیز به تصمیم وزارت کشور برمی‌گردد که از استانداران بومی استفاده کند یا اینکه سیاست استفاده از استاندار غیربومی باشد.

,

چیزی که مشخص است این بوده که مجمع نمایندگان استان هم بر روی گزینه خاصی به اجماع نرسیده‌اند.

,

طی روزهای آینده وزارت کشور جلسه‌ای با نمایندگان استان زنجان در خصوص استاندار زنجان خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه