اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

مجلس مصمم به رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است

مجلس مصمم به رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس‏ شورای اسلامی گفت: مجلس مصمم به رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رد لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شورای نگهبان اظهار کرد: با رد این لایحه در شورای نگهبان، مجلس در خصوص آن مصمم به رفع ایرادات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اگر ایرادات قابل اصلاح باشد، آنها را اصلاح خواهیم کرد، افزود: اگر ایرادات قابل اصلاح نباشد، مجلس این لایحه را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع خواهد داد.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظر مجلس توسعه مناطق ویژه اقتصادی است، خاطرنشان کرد: هیچ نگرانی درخصوص رد این لایحه از طرف شورای نگهبان نیست چرا که مجلس در این خصوص مصمم به رفع ایرادات در صورت امکان است و اگر قابل اصلاح نباشد به مجمع خواهد رفت.

,

وی با بیان اینکه این لایحه بعد از برگشت به کمیسیون‌ها نیامده است، عنوان کرد: طی روزهای آینده تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد.

,

احمدی در خصوص جلسه‌ای که کمیسیون صنایع با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی داشت نیز گفت: در کمیسیون صنایع سوالاتی از وزیر راه و شهرسازی در خصوص صنعت کشتی سازی شده بود که وی برای پاسخ به سوالات در کمیسیون حاضر شد.

,

وی بیان کرد: سوالاتی هم در خصوص تجهیز ناوگان هوایی و قراردادهای منعقد شده قبل از برجام مطرح شد که وزیر راه و شهرسازی عنوان داشتند که هیچ یک از این قراردادها کنسل نشده و در حالت فریز هستند.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه در این جلسه به برخی مشکلات ارتباطات مالی در زمینه صنعت حمل و نقل اشاره شد، اظهار کرد: بنده نظر خود وزیر راه و شهرسازی را در خصوص تفکیک وزارت راه و شهرسازی پرسیدم که نظر ایشان بر تفکیک این دو بود.

,

وی با بیان اینکه حوزه حمل و نقل و راه یک وزارتخانه جدا را می‌طلبد، افزود: نظر وزیر راه و شهرسازی این بود که وزارتخانه‌ای با عنوان شهرسازی و شهردای‌ها تشکیل شود که در این صورت بخش عمرانی نیز از بخش وزارت کشور جدا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه