اخبار داغ

برگزاری همایش دوچرخه سواری با پخش زنده از شبکه ۳ در میاندوآب/

میاندوآب، شهر دوچرخه ایران روی آنتن می رود

میاندوآب، شهر دوچرخه ایران روی آنتن می رود
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برگزاری دومین همایش دوچرخه سواری با پخش زنده از شبکه سه سیما در میاندوآب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عبدالله چمن گلی امروز در جلسه شورای ورزش های همگانی میاندوآب با اعلام این خبر، گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی با شعار “میاندوآب، شهر دوچرخه ایران” روز جمعه ۱۱ آبان ماه در این شهر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: این همایش برای دومین سال پیاپی با پخش زنده تلویزیونی در میاندوآب با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود و در پایان جوایز نفیسی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

,

وی در ادامه با بیان اینکه میاندوآب شهر دوچرخه ایرن است، اظهار کرد: میاندوآب، شهر دوچرخه است و این را همه به وضوح دیده و می دانیم و این همایش نیز در این راستا برگزار می شود تا به دنیا این موضوع را نشان دهیم.

,

چمن گلی هم چنین با تاکید بر توسعه ورزش های همگانی، تصریح کرد: ورزش یک صنعت است و همه باید در راستای توسعه ورزش همگانی که نقش مهمی در سلامتی جامعه دارد، گام برداریم.

,

میاندوآب در ورزش همگانی رتبه نخست استانی را  کسب کرده است

, میاندوآب در ورزش همگانی رتبه نخست استانی را  کسب کرده است, میاندوآب در ورزش همگانی رتبه نخست استانی را  کسب کرده است,

فرماندار میاندوآب هم در این جلسه با بیان اینکه میاندوآب در ورزش همگانی رتبه نخست استانی را  کسب کرده است، گفت: اقدامات خوبی در راستای توسعه ورزش همگانی در این شهرستان انجام می گیرد.

,

ناصر امیری با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه سواری در میاندوآب، اظهار کرد: دوچرخه سواری در میاندوآب از قدمت زیادی برخوردار است و مردم این شهر علاقه فراوانی به دوچرخه دارند و در این همایش نیز برای دومین سال پیاپی این موضوع را نشان خواهند داد.

,

همایش دوچرخه سواری از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می شود

, همایش دوچرخه سواری از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می شود, همایش دوچرخه سواری از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می شود,

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب نیز در این جلسه گفت: این همایش بزرگ با حضور اقشار مختلف مردم در مسیری که در روزهای آینده اعلام خواهد شد، برگزار می شود.

,

امیر رضاپور با بیان اینکه این همایش از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می شود، افزود:  در پایان این همایش جوایزنفیسی از جمله یک دستگاه خودروی پراید، دوچرخه، کارت هدیه با مبالغ متفاوت، دوچرخه ورزشی ، لباس ورزشی و لوازم خانگی و سایر جوایز اهدا می شود.

,

رضاپور تصریح کرد: مردم میاندوآب، با حضور مثال زدنی و بی نظیر خود به همه مسئولان و بینندگان از شبکه سه و به سراسر ایران نشان می دهند که عنوان “شهر دوچرخه” ایران برازنده میاندوآب بوده و چرا این شهر را شهر دوچرخه ها می نامند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه