اخبار داغ

امیریل ارجمند: پیاده روی اربعین اتفاقی ویژه در جهان است

امیریل ارجمند: پیاده روی اربعین اتفاقی ویژه در جهان است
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه پیاده روی اربعین اتفاقی ویژه در کل جهان است، گفت: فرهنگ عاشورایی در اربعین ترجمه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیریل ارجمند دگفت و گو با خبرنگار ۸دی در آستانه اربعین حسینی، پیاده روی اربعین را یک اتفاق ویژه در کل جهان دانست و اظهار کرد: عشق و علاقه ای که کل آدم های جهان به حسین بن علی (ع) دارند، در این همایش نمود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,  ,

 

,

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی در اربعین ترجمه می شود، اضافه کرد: مردم با پیاده روی به سمت کربلا حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) این ترجمه را انجام می دهند.

,

 

,

بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: کمک کردن به همدیگر را در این مسیر می بینیم و به نظرم من پیاده روی اربعین همیشه یک اتفاق ویژه است.

,

 

,

ارجمند در ادامه گفت: یک قطعه موسیقی برای اربعین آماده کرده ام اما هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده ام.

,

 

,

** خیلی جذب رادیو شده ام

,

 

,

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به برنامه هایش، گفت: الان در رادیو جوان در هفته چند برنامه دارم که دو تا از این برنامه ها پخش زنده رادیویی است.

,

 

,

ارجمند با بیان اینکه خیلی جذب رادیو شده ام، اظهار کرد: خیلی فعالیتم در رادیو زیاد شده است و یک مقدار از سینما و تلویریون دور شده ام، یک کار سینمایی هم دارم که هنوز کلیدنخورده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه