اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان؛

سوء مدیریت داخلی در کشور وجود دارد /ضرورت هوشیاری مسئولان در برابر متجاوزان

سوء مدیریت داخلی در کشور وجود دارد /ضرورت هوشیاری مسئولان در برابر متجاوزان
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه سوء مدیریت داخلی در کشور وجود دارد گفت: هوشیاری مسئولان به شیوه تجاوز و استعمار دشمن امر بسیار ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  مرآت، پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته و به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین علی‌رضا رئیسی مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای وظیفه پدافند هوایی استان سمنان به تشریح برنامه های مختلف در حوزه فرهنگی، آموزشی و... پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در ادامه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضورمردم مؤمن این شهر در مصلی سمنان برگزار شد گفت: هوشیاری مسؤولان و سیاستمداران کشور به شیوه تجاوز و استعمار دشمن امر بسیار ضروری است.

,

 امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه طرح FATF یکی از همین لوایح است، افزود: نکته قابل تأمل، هوشیاری نسبت به روش استعمار دشمنان است و اظهار عجز راه علاج برابر ستم‌پیشگان نیست.

,

مهدوی‌نژاد اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز اعلام کرده‌اند با بررسی اصل کنوانسیون و لوایح آن در مجلس مخالفتی ندارند و باید مسیر قانونی آن طی شود.

,

وی خاطر نشان کرد: در کشور مشکلات اقتصادی و نبود صرفه جویی و سوء مدیریت داخلی وجود دارد اما این مشکلات به معنای بن بست و عیب بزرگ نیست و تمام مشکلات حل شدنی است.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) وارث رسالت بزرگ امامت پس از واقعه جانگداز کربلا است عنوان کرد:اگر تا کنون دشمن نتوانسته است برکت عشق سید الشهدا را طور دیگری نشان دهد و برکت حضور این سپاه بزرگ نشان دهنده فلسفه حضور است.

,

مهدوی‌نژاد در ادامه یکی از راه های تقوا الهی را اندیشیدن به آخرت  داتست و افزود: اندیشیدن در تقوا از مهم ترین عواملی است که باعث حل مشکلات دنیوی می شود.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان گفت: در همه حال ملت شریف ایران گوش به فرمان ولایت فقیه هستند. و اشاره ایشان کشور را از شر دشمنان حفظ کرده است.

,  ,

 امام جمعه موقت سمنان به اهمیت پیاده روی میلیونی اربعین و ضرورت آن گفت: در آستانه اربعین هستیم و این مانور قدرت برای اسلام و تشیع است؛ باید به موکب‌ها کمک کرده و همه در این مانور بزرگ قدرت سهیم شویم.

,

مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان با ابزار های مختلف سعی در انحراف ذهن جوانان دارند که  باید با استفاده از ظرفیت تبلیغات، برای ماندگاری اسلام تلاش کرد و نگذاریم دشمن به این هدف خود برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه