اخبار داغ

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل خبرداد؛

همایش سه ساله های حسینی در اردل برگزار می شود

همایش سه ساله های حسینی در اردل برگزار می شود
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل از برگزاری همایش سه‌ساله‌های حسینی(ع) همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید بهرامی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت: همزمان با پنجم صفر مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها،به همت اداره تبلیغات اسلامی ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری و سپاه ناحیه شهرستان اردل همایش سه ساله های حسینی ،دختران عاشورایی،در اردل برگزار می شود.

بهرامی اظهار کرد: این همایش دوشنبه مصادف با پنجم صفر 23 مهرماه سال جاری در حسینیه شهدا شهر اردل ساعت 10 صبح برگزار می‌شود. 

بهرامی بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم معنوی تبیین اهداف و اقدامات امام حسین(ع) و یارانش برای احیای نهضت حسینی است که در این زمینه حتی کوچک‌ترین عضو خانواده این اهل‌بیت(ع) از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و این باید الگویی برای کودکان و نوجوانان ما باشد.

وی افزود: از دیگر محورهای مهم برگزاری این مراسم ارائه الگو برای کودکان و دختران سه‌ساله، حیا و عفت حضرت رقیه(س) است که برای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته در این زمینه به‌تمامی اهداف خود در این زمینه دست‌ یابیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل خاطرنشان کرد: از تمامی بانوان و فرزندانشان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید که امیدواریم با حضور در این مراسم یاد و خاطره حضرت رقیه(س) گرامی داشته شده و کودکان بیشتر با شخصیت این حضرت آشنا شوند و ما نیز تمام تلاش خود را به‌کارگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه