اخبار داغ

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی:

لیگ قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک در ارومیه برگزار می‌شود

لیگ قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک در ارومیه برگزار می‌شود
رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری لیگ قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک کشور گفت: مسابقات لیگ قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک از ۱۸ تا ۲۰ مهر ماه در ارومیه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نادر مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برگزاری لیگ قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک کشور در ارومیه، اظهار داشت: این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان با حضور ۸ تیم از ۱۸ مهر ماه تا بیستم این ماه به میزبانی خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به حضور تیم ارومیه در این دوره از مسابقات به عنوان نماینده آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور ۶۰ ژیمناستیک کار از استان‌های البرز، کرمان، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و اصفهان برگزار خواهد شد.

,

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی، گفت: این مسابقات در بخش‌های، یک نفره، سه نفره و پنج نفره برگزار می‌شود که تیم ارومیه با ترکیب کامل در بخش جوانان بع رقابت با رقیبان خواهد پرداخت و در بخش بزرگ‌سالان نیز فقط در بخش یک نفره حضور خواهیم داشت.

,

وی، با اشاره به افتخار آفرینی تیم ترامپولین خانه ژیمناستیک مهاباد، بیان کرد: این تیم به عنوان نماینده آذربایجان غربی در مسابقات کشوری حضور داشت که توانست مقام سومی را از آن خود کند و از دیگر افتخارات هیئت استانی می‌توان به رتبه نخست هیئت آذربایجان غربی در ارزیابی شاخص‌های فنی فدراسیون اشاره کرد.

,

مدنی، با اشاره به نقش مؤثر آذربایجان غربی در ژیمناستیک کشور یادآور شد: این استان نقش بسیار مهمی در رشته ژیمناستیک و تیم ملی دارد چرا که در تمامی رده‌های تیم‌های ملی این رشته بازیکن دارد.

,

وی، ابراز کرد: رشته ژیمناستیک برای همه تشکیل شده است و در دنیا یکی از رشته‌های ورزشی محبوب است و در ارتباط نیز باید تلاش شود تا این رشته به خوبی در بین افراد جامعه به خصوص از سنین کودکی شناسانده شود.

,

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی، افزود: ازآنجایی که ورزشکاران ما از شروع توانستند با شاخه آکروژیم خود را وفق دهند در سطح کشور برای خود نامی دست‌وپا کرده‌اند و مطمئن هستم که در عرصه‌های جهانی خواهیم توانست عرض اندام کنیم از این رو شاهد روزهای خوبی برای ژیمناستیک استان در آینده خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه