اخبار داغ

نخاله های ساختمانی در اطراف شهر یاسوج معضل همیشگی پایتخت طبیعت+تصاویر

نخاله های ساختمانی در اطراف شهر یاسوج معضل همیشگی پایتخت طبیعت+تصاویر
ریختن نخاله های ساختمانی در اطراف شهرها از دیرباز یکی از مشکلات همیشگی شهر یاسوج بوده که باید هم از لحاظ فرهنگی و هم نظارتی اقدامات موثرتری صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ عدم فرهنگ سازی صحیح همچنین ضعف قانونی در برخورد با متخلفان مهمترین دلایل ریختن  نخاله های ساختمانی در اطراف شهرها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,
 
,

بزرگ ترین بیمارستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان قرار دارد ، که هم اکنون جاده دسترسی به این بیمارستان از وسط پارک ساحلی می گذرد دارای مشکلاتی فراوانی  بوده، که می توان یکی از مهمترین مشکلات آن را به  ریختن زنخاله های  ساختمانی در جاده ورودی قلمداد کرد.

,
, ,

علی رغم گزارشات گذشته ما در مورد ریختن نخاله های ساختمانی در ورودی بیمارستان امام سجاده(ع) با این حال باز هم شاهد آن بوده ایم که این رویه دوباره تکرار شده است.

,

سامان دادن به مسئله جمع آوری، حمل و دفع نخاله های ساختمانی فقط کار شهرداری یا یک نهاد و سازمان خاصی نیست در این جهت لازم است تمام سازمان ها، نهادها، ارگان ها، شرکت ها و به خصوص نیروی انتظامی و سیستم قضایی وارد کار شوند و در این راستا با افراد متخلف برخورد لازم و قانونی به عمل آورند.

,
, ,

همچنین در قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی ذکر شده که ریختن نخاله و پسماندها در حاشیه اطراف شهر تخلف محسوب می شود و با مشاهده چنین مواردی به شدت با این افراد برخورد شود.

,
, ,

جمع آوری و سامان دادن به نخاله های ساختمانی یکی از مهمترین مسائلی است که ذهن مسئولان استان را به خود مشغول کرده است، به همین دلیل لازم است در جمع آوری ، حمل و دفع اصولی نخاله های ساختمانی نظارت لازم به عمل آید تا هیچ فردی نتواند با دور زدن قانون و تخلف حقوق دیگران را پایمال کند و در دل طبیعت و سطح جاده های اصلی و فرعی نخاله ها را تخلیه کنند.

,

ادامه تصاویر را در زیر مشاهده می کنید:

,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه