اخبار داغ

پرتابگر لرستانی مدال نقره آسیا را از آن خود کرد

پرتابگر لرستانی مدال نقره آسیا را از آن خود کرد
فرشته مرادی پرتابگر وزنه در مسابقات پارا آسیایی مدال نقره را از آن خود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک،فرشته مرادی پرتابگر وزنه، که مدتی به خاطر عدم برخی همکاری ها نتوانست از آموزش های مربی مرد بهره مند شود و خود را از مسابقات پاراآسیایی دور می دید که با مشاوره های تلفنی مربی تهرانی موفق شد در مسابقات پارا آسیایی مدال نقره را از آن خود کند.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

فرشته مرادی پس از آنکه نتوانست از حضور بهرامی مربی لرستانی در خرم آباد بهره مند شود به تنهایی و با مشاوره های تلفنی حسین اکبر زاده تمرینات خود را ادامه ادامه داد تا موفق به کسب این مدال خوشرنگ شد.  

,

 

,

در اولین حضورم طلا می خواستم اما نشد

, در اولین حضورم طلا می خواستم اما نشد,

 پرتاب‌گر وزنه ایران در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا گفت: در اولین حضور به دنبال مدال طلا بودم اما نقره نصیبم شد.

,

 

,

فرشته مرادی پرتاب‌گر وزنه ایران با اشاره به کسب مدال نقره در سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی گفت: در مسابقات دو و میدانی به مدال نقره رسیدم که کسب این مدال اولین حضورم شاید بد نباشد اما واقعیت این است که دنبال مدال طلا بودم اما نشد.

,

 

,

, ,

 

,

مرادی اظهارداشت: البته سطح مسابقه واقعا بالا بود و مدال طلا در این دسته به ورزشکار چین رسید که قهرمان پارالمپیک بود.

,

 

,

او در پاسخ به این سوال که پیش بینی چنین مدالی را داشت یا نه، گفت: با رکوردهایی که در اردوهای قبل از بازی‌ها داشتم مدال نقره‌ام قطعی بود اما تلاش کردم که اولین مدال طلای من با اولین حضورم همزمان شود که چنین نشد.

,

 

,

مرادی با تأکید بر این که حضور در توکیو ۲۰۲۰ مهمترین هدفم است،گفت: برای مسابقات جهانی آماده می‌شوم که بتوانم سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک را هم کسب کنم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه