اخبار داغ

مدیرحج و زیارت استان زنجان خبرداد؛

ثبت نام ۲۳۰۰ زنجانی در سامانه سماح/ مردم به دفاتر مجاز حج و زیارت مراجعه کنند

ثبت نام ۲۳۰۰ زنجانی در سامانه سماح/ مردم به دفاتر مجاز حج و زیارت مراجعه کنند
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: تا کنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ زنجانی در سامانه سماح برای شرکت در پیاده روی اربعین ثبت‌ نام کرده ‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز بابایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت:برنامه ریزی های لازم برای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی برای زائران زنجانی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تنها راه اعزام به مراسم اربعین حسینی ثبت نام از طریق سامانه سماح است، ادامه داد: تا کنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ زنجانی در این سامانه ثبت‌ نام کرده ‌اند.

,

این مسئول با اشاره به اینکه ضروری است زائران از مراجعه به مراکز و دفاتر غیر مجاز جلوگیری کنند، یادآور شد: زائران برای دریافت روادید کشور عراق از طریق دفاتر زیارتی مجاز در استان زنجان اقدام کنند.

,

بابایی با اشاره به ادامه ثبت‌نام سامانه سماح در حال حاضر،خاطرنشان کرد: محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و افرادی که متقاضی هستند می‌توانند به دفاتر ۲۰ گانه حج و زیارت که زیر نظر سازمان است مراجعه و ثبت‌نام کنند.

,

مدیر حج و زیارت استان زنجان هزینه روادید زوار اربعین را با کاهش ۱۷۰ هزار تومانی ۲۳۴ هزار تومان عنوان کرد و گفت: زائران تنها به دفاتر مجاز مراجعه کنند.

,

وی با اشاره به بیمه زائران از طریق حج و زیارت استان،یادآور شد: افرادی که در سامانه ثبت ‌نام نکنند ویزا برای آنها صادر نمی ‌شود.

,

بابایی خاطرنشان کرد: اطلاع‌ رسانی لازم از سامانه سماح (ثبت‌ نام برای اجتماع عظیم حسینی) را در دستور کار جدی قرار دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه