اخبار داغ

رئیس دانشگاه ارومیه:

دستیابی به انرژی هسته‌ای در دوران تحریم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد

دستیابی به انرژی هسته‌ای در دوران تحریم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد
رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به تحریم‌های سنگین علیه ایران اسلامی گفت: دستیابی به انرژی هسته‌ای در طول دوران تحریم اقتدار نظام و انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رحیم حب نقی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور که در دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه ارومیه افتخار دارد میزبان چهل و سومین نمایشگاه دست آوردهای هسته‌ای باشد طبق فتوای مقام معظم رهبری که کاربرد نظامی انرژی هسته‌ای را حرام اعلام کردند و ما از این انرژی در راستای برنامه‌های صلح آمیز استفاده می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، خاطرنشان کرد: این که توانستیم در طول تحریم به علوم انرژی هسته‌ای دست یابیم افتخار بزرگی برای ملت ایران اسلامی و نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران بود که امروزه هر کسی به این مهم می‌بالد.

,

رئیس دانشگاه ارومیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای، بیان کرد: در شرایطی که در تحریم کامل بودیم دانشمندان موفق به تولید موشک‌های نقطه زن شده‌اند که مانند صاعقه بر سر دشمن فرود می‌آید.

,

وی، با بیان این که عزت کشور ما در حمایت مردم از رهبری است، تاکید کرد: ما این فناوری را برای جنگ و مبارزه با دیگران در دست نداریم که اگر این گونه باشد اقدامی حرام است.

,

حب نقی، با بیان این که این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۵ مهر ماه ۹۷ برپا خواهد بود، یادآور شد: این دستیابی‌ها و موفقیت‌ها باید در معرض دید دانشجویان عزیز قرار گیرد و این مهم با برپایی نمایشگاه‌ها امکان پذیر است.

,

وی، با بیان این که دانشجویان ۴۲ دانشگاه معتبر کشور با برگزاری این رویداد از آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور مطلع شده و در جریان پیشرفت آن قرار گرفته‌اند، افزود: چهل و دومین دوره نمایشگاه ملی دستاوردهای صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در سه بخش چرخه تولید سوخت، تولید انرژی(نیروگاهی) و کاربردهای جانبی صنعت هسته‌ای اطلاعات وسیعی به دانشجویان علاقه‌مند ارائه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه