اخبار داغ

اداره "صمت" کهگیلویه ۴۰۰ روز است رئیس ندارد/چه کسی پاسخگوی آشفتگی بازار در کهگیلویه است؟

اداره "صمت" کهگیلویه ۴۰۰ روز است رئیس ندارد/چه کسی پاسخگوی آشفتگی بازار در کهگیلویه است؟
اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه اکنون 400 روز است که رئیس ندارد و سرپرست این اداره تا کنون چندین بار استعفا داده است اما تاکنون مسوول سازمان صمت استان اقدامی در خصوص جایگزین وی نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، صنعت معدن و تجارت یک نهاد مهم در هر استان و شهرستان است به گونه ای که اگر نباشد خلاء آن به اسانی قابل درک است در کنار وظایف مهمی که این اداره دارد نظارت بر بازار نیز یکی از این وظایف است که بدون شک در این شرایط اقتصادی نظارت نقش بسیار مهمی دارد اگر نباشد و به خوبی انجام نشود نتیجه آن بی نظمی و هرج و مرج در بازار و نارضایتی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

 

,

صنعت، معدن کهگیلویه و بویراحمد نیز از این قاعده جدا نیست و باید این وظیفه خود به خوبی انجام دهد که نارضایتی در مردم ایجاد نشود اما نکته جالب اینجاست که این نظارت صنعت ، معدن بر بازار در چند ماه اخیر مورد انتقادات بسیار زیادی قرار گرفته است به گونه ای که مدیرکل تعیزات استان نیز چند روز قبل در جمع رسانه ها گفته است 300 بازرسی که وظیفه نظارت را  بر عهده دارند کجاست؟

,

 

,

گاهی نیز این نظارت بر بازار مورد انتقاد استاندار نیز قرار گرفته است نظارت تنها شامل شهر یاسوج نیست و صنعت معدن و تجارت در شهرستان ها نیز فعال باشند و نظارت را جدی پیگیری کنند اما سوال اینجاست آیا اداره ای که رئیس ندارد نظارت می تواند به خوبی انجام شود.

,

 

,
 
,

"صمت"صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه اکنون 400 روز است که رئیس ندارد بدون شک در این آشفته بازار وقتی اداره ای که مسئول بازرسی است رئیس نداشته باشد بدون شک نظارت نیز صد در صد ناکارامد خواهد بود  طبق شنیده ها گویا مسایل جناحی و سیاسی تا کنون مانع از انتخاب رئیس شده است.

,

 

,

وقتی طی چهار روز که سه بازرس از استان به شهرستان کهگیلویه می رود و 83 پرونده تشکیل شد نشان می دهد که  وضعیت بازار در سه شهرستان مناسب نیست و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد باید به جای گذاشتن انرژی در انتخابات نظام مهندسی فکری برای مردم شهرستان کهگیلویه کند.

,

 

,

وقتی سرپرست این اداره تا کنون چند بار استفعا داده است دیویدده باید زودتر به فکر می افتاد اکنون مردم از وضعیت بازار به ستوه آمده اند و هیچکس پاسخگو نیست نادر پور رئیس قبلی این اداره دعواهای سیاسی را دلیل این موضوع می داند گویا مردم  باید منتظر بمانند ببینند دعواهای سیاسی به کجا می رسد و چه کسی رئیس می شود.

,

 

,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان باید هر چه زودتر برای این اداره رئیسی را مشخص کند چرا که برخی ها از این جریان سوء استفاده می کنند و بازار نیز رو به بی نظمی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه