اخبار داغ

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل آباد خبر داد؛

اطعام 21 هزار نفر در ماه صفر از محل عواید موقوفات خلیل آباد

اطعام 21 هزار نفر در ماه صفر از محل عواید موقوفات خلیل آباد
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل آباد از اطعام 21 هزار نفر از محل موقوفات شهرستان در ایام ماه صفر خبر داد و گفت: در ماه صفر 22 محفل تعزیه و اطعام ویژه این ایام در خلیل آباد اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: اجرای حدود 22 مراسم تعزیه داری و اطعام از محل موقوفات در مناطق روستایی و شهری و در بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد در ایام صفر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با اشاره به اطعام عزاداران حسینی در ماه صفر از محل موقوفات شهرستان خلیل آباد، خاطرنشان کرد: تقریباً 21 هزار نفر از محل موقوفات در شهرستان خلیل آباد طی ایام صفر اطعام می‌شوند.

,

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل آباد عمل به نیات واقفان را ترویج عملی سنت حسنه وقف به عنوان احسانی ماندگار در جامعه برشمرد و تصریح کرد: 90 درصد نوع نیت موقوفات خلیل آباد، تعزیه داری و اطعام به ویژه در ماه محرم و صفر می باشد.

,

وی در پایان با بیان اینکه در سال جاری 8 وقف جدید در خلیل آباد با نیات خیریه و فرهنگی ثبت سیستم اوقاف شده است، اذعان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی جامعه، سوای وقفیات بر تعزیه داری و اطعام موقوفاتی با موضوعات فرهنگی، بهداشتی، آموزشی، ورزشی و فن‌آوری‌های نوین حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد نیاز جامعه کنونی می باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه