اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی اعلام کرد؛

تردد ۳۰ درصد زائران اربعین از استان مرکزی/برپایی ۹ایستگاه ایست و بازرسی پلیس استان برای تامین امنیت زائران

تردد ۳۰ درصد زائران اربعین از استان مرکزی/برپایی ۹ایستگاه ایست و بازرسی پلیس استان برای تامین امنیت زائران
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس استان برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی گفت: در برنامه ریزی امنیت بخش پلیس ویژه در اربعین حسینی، نه ایستگاه ایست و بازرسی پلیس در استان ایجاد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به حجم گسترده تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین از استان مرکزی گفت: در این ایام بالغ بر ۳۰ درصد زائران از استان مرکزی تردد دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

عزیزی تصریح کرد: برای توقف گاه های استان پیش بینی خدمات امنیتی شده و امنیت تمامی موکب ها نیز توسط نیروی انتظامی لحاظ شده است.

,

وی با بیان اینکه در طول ایام اربعین، نه ایستگاه ایست و بازرسی در سطح استان فعال می شود اضافه کرد: هدف از برپایی این ایستگاه‌ها تامین امنیت و از آن مهم‌تر کنترل تردد زائران خارجی است.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان آمادگی پلیس در ارائه خدمات گذرنامه به زائران حسینی گفت: ‌آن دسته از شهروندانی که قصد دارند در اربعین حسینی(ع) به کشور عراق سفر کنند، برنامه ریزی خود برای اخذ گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه