اخبار داغ

به بهانه پخش از شبکه یک سیما؛

روایت هنرمند گیلانی در رثای شهدای مدافع حرم + فیلم و تصاویر

روایت هنرمند گیلانی در رثای شهدای مدافع حرم + فیلم و تصاویر
فیلم «پروانه خورشید» به تهیه کنندگی کامبیز کاشفی نمایی از زندگی شهدای مدافع حرم را روایت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از 8دی، فیلم «پروانه خورشید» به تهیه کنندگی کامبیز کاشفی نمایی از زندگی شهدای مدافع حرم را روایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

«کامبیز کاشفی» تهیه کننده این فیلم از سینماگران استان گیلان است که در عرصه ملی خوش درخشیده و تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم‌هایی همچون سرزمین مادری، صدای پای خدا، مادر صدامو می‌شنوی، جاسوس بازی، بلوتوثتو روشن کن، جاده آسمان، سریال ششمین نفر و … را در کارنامه دارد.

,

همچنین بازیگران گیلانی همچون فهیمه مؤمنی، آرمین حسن زاده و آراد فکری، در کنار آرمین حیدری، نیلوفر زیبایی و مریم شعبانی در «پروانه خورشید» نقش آفرینی کرده اند.

,

 

,

, ,

 

,

«پروانه خورشید» تقدیم به ۲۲ شهید مدافع حرم گیلان

,

کامبیز کاشفی، «پروانه خورشید» را در حالی به به ۲۲ شهید مدافع حرم گیلان تقدیم کرده است گه در مراسم رونمایی از این فیلم در سینما میرزاکوچک رشت گفت: این فیلم ادای دینی به خانواده های شهدای مدافع حرمی است که خورشید زندگی خود را از دست دادند.

,

 

,

, ,

 

,

تهیه کننده فیلم پروانه خورشید با بیان اینکه هر کاری برای شهدا انجام دهیم باز هم کم است، ادامه داد: این فیلم نمایش سطحی از حماسه عظیم شهدای مدافع حرم بود.

,

 

,

فرمانده سپاه قدس گیلان: «پروانه خورشید» نمایش گوشه‌ای از مظلومیت شهدای مدافع حرم است

,

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در وصف تله فیلم “پروانه خورشید” آن را نمایش گوشه‌ای از مظلومیت شهدای مدافع حرم دانست و گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز داعش وارد کردستان، کرمانشاه و خوزستان شده بود و ما باید برای دفاع از کشورمان هر روز هزاران کشته می‌دادیم.

,

وی با بیان اینکه به نظر می رسد گروه های ارزشی و حزب اللهی در تولید آثار مربوط به شهدای مدافع حرم هیچ حمایتی نمی شوند، گفت: چنین اقداماتی نیاز به سرمایه زیاد و فضای خاصی در کشور دارد اما شهدا به ما آموخته اند که در کارهای سخت اگر استقامت و توکل داشته باشیم خداوند مسیر را به ما نشان می دهد.

,

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه تاکنون اقدام مؤثری برای پاسداشت مقام شهدا در کشور انجام نشده است، ابراز کرد: امروز اردوهای راهیان نور در مظلومیت برگزار می‌شوند زیرا حمایت‌های لازم از آن به‌عمل نمی‌آید.

,

 

,

, ,

 

,

«پروانه خورشید» روز گذشته جمعه ۲۰ مهر ماه از شبکه یک سیما پخش شد در ادامه گوشه ای از این فیلم را از اینجاببینید.

, اینجا,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه