اخبار داغ

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) خبر داد؛

خدمت رسانی موکب حرم حضرت معصومه (س) به زائران اربعین

خدمت رسانی  موکب حرم حضرت معصومه (س) به زائران اربعین
معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) از آغاز به کار موکب کریمه اهل‌بیت از 28 مهرماه در عراق خبر داد و گفت: این موکب خدمت‌رسانی متنوع و جامعی به زائران حسینی در عمود 1080 خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت‌الاسلام صفر فلاحی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام اربعین حسینی اظهار داشت: امسال هم موکب حرم در عمود 1080 برپا خواهد شد و به حمدالله برنامه‌های مختلف فرهنگی در این موکب برپا خواهد شد.
وی به موضوعات مهمی که در این موکب اجرا خواهد شد پرداخت و ابراز داشت: تلاش می‌شود نام و یاد و سیره حضرت معصومه (س) به معنای واقعی کلمه در این موکب به زائران ارائه می‌شود.
فلاحی ادامه داد: موضوع دوم این‌که موکب کریمه اهل‌بیت (س) به‌عنوان پایگاه فرهنگی برای اهل‌بیت (ع) کار می‌کند و سعی خواهد شد معارف و سیره ایشان به مردم شناسانده شود.
وی ادامه داد: در هر محفلی که با بزرگان و علما نشتیم و بحث موکب را مطرح کردیم همه از این اقدام حمایت کردند که نشان‌دهنده درست و صحیح بودن راه ما است.
فلاحی خاطرنشان کرد: این موکب کاملاً مردم محور است و با مشارکت مردم و خیرین اداره می‌شود و علاوه بر این در این موکب ما خودمان را میهمان می‌دانیم و تلاش می‌کنیم شرایط مهمانی را رعایت کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: خدمات جامعی نیز  مانند خدمات رفاهی، بهداشتی و تغذیه‌ای دیده‌شده است.
معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: 200 خادم آستان حرم مطهر از تاریخ 28 الی 8 این خدمات را ارائه خواهند داد.
وی افزود: اقامه نمازهای جماعت، برگزاری مراسم‌های ادعیه و سخنرانی علما و بزرگان از دیگر برنامه‌های موکب است.

فلاحی افزود: نمایشگاه آشنایی بازندگی حضرت معصومه و همچنین زیارت مجازی حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) در موکب برپا می‌شود.
وی به زائرانی که در داخل کشور از قم عبور می‌کنند نیز اشاره کرد و گفت: امسال آستان مقدس از زائران که وارد قم می‌شود نیز پذیرایی می‌کند و برنامه‌های متنوعی برای خدمت‌رسانی به آن‌ها در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه