اخبار داغ

یادداشت؛

غُول کُشی شاهینی ها در لیگ یک کشور

غُول کُشی شاهینی ها در لیگ یک کشور
در یک بررسی کلی از ٧ بازی اخیر تیم شاهین میتوان به کادر فنی این تیم نمره قبولی داد، ضمن اینکه اگر اشتباهات داوری در دوبازی مقابل گل گهر سیرجان و بادران صورت نگرفته بود و اما از آنجاییکه خوب و بد و ضرور و زیان داوری برای بیشتر تیم ها اتفاق می افتد و اشتباهات داوری نیز بخشی از فوتبال محسوب می گردد و می توان تا حدودی پذیرفت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، در یک بررسی کلی از ٧ بازی اخیر تیم شاهین میتوان به کادر فنی این تیم نمره قبولی داد، ضمن اینکه اگر اشتباهات داوری در دوبازی مقابل گل گهر سیرجان و بادران صورت نگرفته بود و اما از آنجاییکه خوب و بد و ضرور و زیان داوری برای بیشتر تیم ها اتفاق می افتد و اشتباهات داوری نیز بخشی از فوتبال محسوب می گردد و می توان تا حدودی پذیرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

هرچند ناحقی و اجحاف اصلاً قابل هضم نیست و حتی جدا از در نظر گرفتن یک برد شیرین مقابل تیم “شهرداری ماهشهر که به لحاظ فوتبالی میتوانست تحقق یابد ، الان تیم شاهین صدرنشین بلامنازع لیگ ١ بود.

,

پیروزی های شاهین مقابل دو تیم قدرتمند ، توانمند ، مایه دار و به نوعی همه چیزدار مس کرمان و اکسین البرز نشان از درایت کادر فنی و کارهای تمرینی و برنامه های خوب تاکتیکی بود که به تلاش ، جنگندگی و دوندگی های خستگی ناپذیر بازیکنان بود که فرامین کادر فنی و در راس آنان محمود فکری را به خوبی اجرا کردند.

,

دربازی سنگین ، حساس و به نوعی ۶ امتیازی مقابل اکسین مدعی و بالای جدولی، این تیم میزبان بود که برتری مطلق داشت و در همه نقاط از حریف خود سر بود.

,

بازی خوب و موثر محمد محبی، میدان داری وخونسردی و متفکرانه عمل کردن میلاد شعبانلو، دوندگی و تعصب میلاد فیاض بخش و تیزهوشی و تلاش میلاد صارمی که گلی زیبا و دیدنی هم به ثمر رساند ، برای بومی ها و هرسه میلاد شاهین در کنار بازی خوب و کم نقص علی گودرزی، پرفروغی ناپذیری کمال نیکخوی، تجربه و زحمت  مرتضی غلامعلی تبار و چابکی و رفلکس خوب سجاد بیرانوند در درون دروازه روز خوب فوتبالی برای آنان و شاهین رقم زد و باعث شد که یک پیروزی شیرین و دلچسب نصیب شاهینی ها گردد.

,

هرچند هنوز اندک ضعف های در دفاع وسط آنان و عدم دقت در زدن ضربات آخر جهت به ثمر رساندن گل های بیشتر دیده می شود ، که حتما ” فکری ” برای ترمیم و رفع مشکلات فنی اقدام می نماید.
اما در مجموع خوب بازی کردن تیم ” فکری ” مقابل تیم ” کمالوند ” هم رضایت و حمایت سکوها به دنبال داشت و هم حرکت و نمایش خوب تیمی تا سوت پایان بازی در بین بازیکنان ایجاد نمود که با فشار بیشتر از جناحین و گرفتن میدان از تیم حریف ، آنان را کاملا تسلیم هنرنمایی خودشان کنند.

,
,

” گل دیدنی و با دقت صارمی که با سانتر بسیار دقیق و زیبای حسن نجفی آماده و سرحال به دست آمد و بازی خوب و دوندگی بی امان حسین مالکی و حتی هرسه تعویض های اجباری تیم مقتدر شاهین و جایگزین نمودن بازیکنانی شایسته ای مانند؛ مهدی عبدی، امیرحسین موسی زاده و مهدی دغاغله ارائه گر بازی درخشان و قابل قبولی تیمی که بیشتر روی پاس های کوتاه و روی زمین انجام میشد، تسلط و برتری تیمی شاهین و حفظ نتیجه تا پایان ٩٠ دقیقه به همراه داشت که امیدواریم همین روند مثبت ادامه داشته باشد و شاهین به غُول کُشی خود در بوشهر ادامه دهد .

,

حاشیه بازی:

,

انتظار می رود که هیات فوتبال نسبت به رسیدگی جایگاه خبرنگاران اقدام جدی صورت دهد.

,

دقیقه ٢٠ میلاد صارمی با زیرکی توپ را از مرتضی اسدی مدافع میانی تیم اکسین البرز ربود و شاهین را صاحب یک ضربه کرنر نمود .

,

دقیقه ٣۵ شوت سرکش میلاد شعبانلو پس از اینکه دوبار مدافع روبروی خود را به زیبایی دریبل ز ، صوفیانی دروازه بان حریف در دو ضربه مهار نمود.
و بعد از آن که تیم اکسین بازی را شروع کرد توپ نصیب حسن نجفی از شاهین گردید و او هم با کمی پیش روی و با ارسال سانتری دقیق توپ را روی سر کاپیتان میلاد صارمی فرود آورد و گل زییا و دیدنی شاهین به دست آمد.

,
,

دقیقه ۴١ سعید بیگی درحالی که حمل توپ میکرد ، با از دست دادن توپ ناچار به خطا روی مجتبی شیری شد و ضربه کاشته آنها تبدیل به کرنر شد و درپی ارسال کرنر و اشتباه مدافعان شاهین در دفع توپ باز کرنری دیگر برای اکسین به دست آمد.

,

دقیقه ۴١ فرید محمدی زاده ، مدافع پیش تاخته اکسین صاحب موقعیت خوب گلزنی شد که در حین ناباوری توپ را به بیرون زد!

,

وقت اضافه نیمه اول ۵ دقیقه اعلام گردید.

,

تیم اکسین که نیمه اول لباس یکدست قرمز پوشیده بود در نیمه دوم با لباس یکدست زرد به میدان آمدند. داواران هم که در نیمه اول زردپوش بودند در نیمه دوم مشکی پوش شدند.

,

دقیقه ۶٠ ؛ مهاجم اکسین صاحب یک موقعیت خوب شد که با بی دقتی آن را هدر داد، در پی آن بخاطر اشتباه داور بعلت عدم اعلام خطای بازیکن اکسین روی میلاد فیاض بخش باعث اعتراض شدید نیمکت نشینان شاهین و تماشاگران گردید.

,

خونسردی و متانت در برخورد و نحوه اعتراض نیمکت نشینان و بخصوص کادر فنی و سرمربی تیم بسیار مهم بوده و حق اعتراض را فقط باید به سرپرست تیم داد تا همه وظایف محوله خود را بخوبی انجام دهند و ضمن حفظ اقتدار نیمکت ، جلوگیری از جنجال در روی سکوها و عدم انتقال آن به درون زمین هم گردد .

,

باید به این نکته هم توجه نمود که باتوجه به پخش مستقیم بازیها و برنامه های فوتبالی و بخصوص ” برنامه لیگ ١ ” رعایت نمود تا اعتبار و شخصیت خود ، تیم و باشگاه نیز حفظ گردد.

,

دقیقه ۶٢ ؛ محمد محبی که با هنرتکنیکی خود دفاع مستقیم خود را جا گذاشت و درحالیکه همه به انتظار وارد کردن توپش به دروازه نیم خیز شده بودند ، توپ را به بیرون زد!

,

دقیقه ٧٠ ؛ امین شجاعیان از اکسین خطایی روی میلاد شعبانلو کرد که داور سوت نزد و شعبانلو بخاطر همین خطا مصدوم و تعویض گردید.

,

دقیقه ٧٣ ؛ باز محبی صاحب موقعیتی مناسب شد که توپ ارسالی با سر به بیرون زد.

,

دقیقه ٧٧ ؛ خطای روی سعید غلامعلی بیگی که در دفاع بسیار خوب و محکم بازی کرده بود اتفاق افتاد که وی هم مصدوم و تعویض گردید.

,

آرامش و خونسردی بیش از حد ” فراز کمالوند ” در این بازی دور از انتظار بود!

,

 

,

رضاسیاهوشی

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه