اخبار داغ

رئیس اتحادیه مرغداران یزد:

روزانه ۸۰ تن مرغ در استان یزد مصرف می‌شود

روزانه ۸۰ تن مرغ در استان یزد مصرف می‌شود
رئیس اتحادیه مرغداران استان یزد با اشاره به اینکه 40 درصد مرغ تولیدی در استان یزد صادر می‌شود، گفت: یزدی‌ها روزانه 70 تا 80 تن مرغ مصرف می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتحادیه مرغداران استان یزد در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به اینکه قیمت مرغ پایدار نیست و هر روز بر اساس خرید زنده و کشتار قیمت آن تعیین می شود، گفت: قیمت مرغ در حال حاضر باید 9 هزار و 500 تومان باشد اما در مغازه های سطح شهر بالاتر و حتی پایین تر از این قیمت هم به فروش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دشتی در خصوص علت عدم ثبات قیمت مرغ نیز اظهار داشت: برخی از مغازه داران برای اینکه فروش نقدی داشته باشند قیمت را پایین تر می دهند؛ برخی خود، مرغداری و جوجه ریزی دارند و قیمت تمام شده برای آن ها کمتر لحاظ می شود به همین علت قیمت پایین تر می دهند.

,

رئیس اتحادیه مرغداران استان یزد با بیان اینکه در حال حاضر ماهیانه 2 میلیون قطعه جوجه ریزی در استان یزد انجام می شود، اظهار داشت: اینکه مرغ گرم در شهرهای دیگر چه قیمتی دارد اطلاعی ندارم اما میزان مصرف مرغ استان یزد روزانه 70 تا 80 تن است و حدود 40 درصد مرغ تولیدی استان یزد به شهرهای دیگر صادر می شود.

,

رئیس اتحادیه مرغداران در رابطه با علت التهابات اخیر قیمت مرغ نیز اظهار داشت: اقلام متعلق به خوراک مرغ مانند ذرت و سویا دو برابر شده است؛ افزایش کرایه، افزایش قیمت دارو و .... نیز باعث شده تا قیمت تمام شده مرغ در کشتارگاه افزایش یابد و عدم بارگیری بار توسط کامیونداران مزید بر این مشکلات افزوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه