اخبار داغ

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

راهبرد ۳۹ ساله آمریکا علیه نظام اسلامی کارساز نبوده است/ برنامه های دهه فجر تبیینی برگزار می شود

راهبرد ۳۹ ساله آمریکا علیه نظام اسلامی کارساز نبوده است/ برنامه های دهه فجر تبیینی برگزار می شود
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تحلیلگران آمریکایی اذعان دارند هر راهبردی که در ۳۹ سال گذشته علیه نظام اسلامی به کار برده اند، نتوانسته به اهداف خود برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، لطفی امروز در جلسه شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در زنجان، اظهار داشت: برنامه های دهه فجر در سال جاری با تشکیل ستاد مرکزی و استانی تنها به برگزاری جشن های دهه فجر خلاصه نمی شود اگر چه برنامه های این ایام نیز در آن مستتر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: نگاه تبیینی و آیینی در برنامه های امسال برنامه ریزی شده است که از بزرگداشت چهل سالگی انقلاب از فجر 96 تا فجر 97 برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده می شود.

,

این مسئول با اشاره به شرایط امروز جامعه، افزود: امروز دشمنان جنگ ترکیبی و تحمیلی را بر علیه نظام دینی به راه انداخته و  باید از ظرفیت مردمی برای حضور در سنگر کارزار نظام سلطه استفاده کنیم.

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برنامه های امسال نباید تنها با نگاه وظیفه سازمانی اجرایی شود، افزود: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند:" حفظ جمهوری اسلامی از اعظم فرائض است"باید نسبت به حفظ نظام اسلامی برنامه ریزی های مطلوبتری انجام شود.

,

لطفی با اشاره به اینکه امروز نظام سلطه اسلام را از طریق نظام اسلامی مورد هجمه قرار داده است،افزود: از این فرصت برای اعلام وفاداری ملت به نظام اسلامی استفاده می شود.

,

وی با بیان اینکه نباید نگاه سازمانی و اداری به برنامه های دهه فجر شود، افزود: نظام استکباری با توطئه های خود درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است که 300 شبکه فارسی زبان برای تزریق یاس و نا امیدی در جامعه راه اندازی شده است.

,

این مسئول ادامه داد: تحلیلگران آمریکایی اذعان دارند هر راهبردی که در 39 سال گذشته علیه نظام اسلامی به کار برده اند، نتوانسته به اهداف خود برسند.

,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمنان در جنگ نظامی نیز به اهداف خود نرسیده اند و به همین دلیل مردم را هدف قرار داده اند،افزود: به گفته ترامپ 7 تریلیون دلار بدون هیچ گونه دستاوردی در خاورمیانه هزینه شده است.

,

لطفی با اشاره به بر سر دو راهی قرار گرفتن آمریکا در خصوص نظام اسلامی، بیان داشت: بزرگداشت ایام الله به ویژه 22 بهمن ماه با حضور مردم نمود می یابد.

,

این مسئول تصریح کرد: ورود مردم به صحنه و بیت با امام، اسلام و رهبری در راهپیمایی ها بیشتر نمود دارد که برای حضور مردم نیاز به بصیرت افزایی است.

,

وی با اشاره به کاستی های موجود در جامعه، افزود: دشمن درصدد رشد ناآرامی ها ی اجتماعی در ایران است و از هر بهانه ای برای بیرون آوردن مردم استفاده می کند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: چهل سالگی انقلاب به عنوان جشن و آیین نبوده بلکه باید تبیین و برگزاری آیین مورد توجه برنامه های دهه فجر باشد.

,

لطفی با بیان اینکه 80 درصد جمعیت کشور در دوران انقلاب یا متولد نشده و یا دارای 4 تا 5 سال بوده و اینها نظام اسلامی را لمس نکرده اند،خاطرنشان کرد: 51.5درصد جمعیت کشور نیز دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده اند و باید از این فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه