اخبار داغ

در استان قزوین؛

کتاب وصیت‌نامه ۱۴۰۰ شهید قزوین منتشر شد

کتاب وصیت‌نامه ۱۴۰۰ شهید قزوین منتشر شد
مجموعه وصیت‌نامه در قالب 4 جلد کتاب نفیس از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین منتشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به اهمیت وصایای شهدا اظهار کرد: با توجه به مطالب ارزنده‌ای که شهدا در واپسین زمان حیات خود در قالب وصیت‌نامه نگاشته‌اند این مجموعه نفیس می‌تواند راهگشای بسیاری از معضلات امروز جامعه باشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: از میان 3 هزار شهید استان قزوین، حدود یک هزار و 400 تن از شهدا دارای وصایای اجتماعی و فرهنگی هستند که این مجموعه در قالب 4 جلد کتاب نفیس از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین منتشر شده است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اذعان کرد: این اقدام فرهنگی در صدر کشور منحصر به فرد است و می‌تواند مرجعی برای مراکز فرهنگی، هنری و آموزشی باشد. 

حقایق‌پور گفت: بر همه‌ی مدیران و کارکنان دستگاه‌ها و قشرهای مختلف جامعه فرض است که با مطالعه این وصایا و تشریح و تبیین آن در سطح جامعه مروج فرهنگ ایثار و شهادتی باشند که بر گرفته از کلام و اعتقادات قلبی شهداست. 

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه مهمترین هدف از برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین، ترویج و توسعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه به ویژه نسل جوان است، بایستی مراکز فرهنگی، هنری و آموزشی استان با استفاده از رهنمودهای ارزشمند شهدا و تولید فرآورده‌های ارزشی، سبک زندگی آنان را در سطح جامعه نشر دهند. 

این مسئول بیان کرد: مجموعه‌ی وصیت‌نامه‌های خواندنی شهدای استان قزوین طی سال‌های گذشته در قالب 4 جلد با عنوان فار منتشر شده است. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه