اخبار داغ

بی‌تفاوتی برخی فرمانداران به دستور وزیر کشور/ فرماندار خدابنده: اعتقادی به سکونت فرماندار در شهرستان ندارم

بی‌تفاوتی برخی فرمانداران به دستور وزیر کشور/ فرماندار خدابنده: اعتقادی به سکونت فرماندار در شهرستان ندارم
در حالی که وزیر کشور طی دستوری به فرمانداران تاکید کرده که حتما باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند، اما فرماندار خدابنده اعتقادی به سکونت فرمانداران در محل خدمت‌شان ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور سال گذشته در همایش فرمانداران دولت دوازدهم از دستور رحمانی فضلی وزیر کشور به تمامی فرمانداران بر لزوم سکونت در محل خدمت خود پیرو تاکید رئیس جمهوری خبر داد و تصریح کرد: فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: در این خصوص به نهادهای نظارتی وزارت کشور ماموریت داده شد که بر تحقق این امر نظارت داشته باشند.

,

رحمانی فضلی نیز بارها تاکید کرده که استانداران، فرمانداران و بخشداران طبق دستور رئیس جمهور ملزم هستند که حتما در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

,

برای پیگیری این موضوع به سراغ شعبانی سرپرست معاونت سیاسی استانداری زنجان رفتیم تا اجرای این دستور در استان زنجان را از وی جویا شویم.

,

شعبانی در این خصوص گفت: ما این موضوع را به فرمانداران استان ابلاغ کرده و تذکرات لازم را داده‌ایم تا فرمانداران حتما باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

,

وی افزود: ما دوباره پیگیر این موضوع وسکونت فرمانداران در محل خدمت‌شان خواهیم بود.

,

حمید میرزایی فرماندار خدابنده یکی از فرماندارانی است که بحث ترددی بودن وی مطرح است.

,

میرزایی در پاسخ به موج رسا گفت: اولا باید بگویم که سکونت من در شهرستان خدابنده به کسی ربطی ندارد و در درجه دوم هم باید بگویم که سکونت من در شهرستان خدابنده طوری است که خانه سازمانی و مهمان سرا در اختیار دارم که بعضی روزها در شهرستان می‌مانم.

,

وی با بیان اینکه استاندار و معاون سیاسی حتی یک بار از من در این مورد چیزی نپرسیده‌اند، خاطرنشان کرد: برخی جلسات هستند که بنده مجبورم در زنجان باشم، بنده یک معاون بومی انتخاب کرده‌ام که ساکن قیدار است.

,

فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه بنده اعتقادی به اینکه فرماندار همیشه در شهرستان باشد، ندارم گفت: به اعتقاد بنده فرماندار باید دنبال کارهای کلان باشد، بنده معاون چهار فرماندار بودم و اعتقاد دارم معاون باید در شهرستان ثابت باشد.

,

وی بیان کرد: اینکه من در شهرستان باشم دردی را دوا نخواهد کرد، معاون فرماندار هم در حد فرماندار است و می‌تواند با سکونت در شهرستان این موارد را پیگیری کند.

,

میرزایی تصریح کرد: بنده به عنوان یک کارشناس اعتقاد دارم که هرکسی که چنین چیزی را عنوان کرده اشتباه بوده و معتقدم فرماندار همیشه نباید در شهرستان بماند.

,

حال سوال اینجاست که که وزیر کشور چرا دستوری را صادر کرده که برخی فرمانداران از جمله فرماندار خدابنده اعتقادی به آن ندارند؟ و یا اینکه این بی توجهی به دستور بالاترین مقام وزارت کشور واکنشی را در برخواهد داشت؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه