اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار خبرداد؛

صرفه جویی ۳۶ میلیون لیتر بنزین در غرب خراسان رضوی

صرفه جویی ۳۶ میلیون لیتر بنزین در غرب خراسان رضوی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار از صرفه جویی ۳۶ میلیون لیتر بنزین در شش ماهه اول سال ۹۷ در غرب خراسان رضوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر عرب عامری در گفت و گو با صبح توس با اشاره به فعالیت ۲۱ باب جایگاه CNG در منطقه سبزوار گفت: در شش‌ماهه اول سال ۹۷، سی‌وشش میلیون و هشت‌صد و ده هزار مترمکعب گاز CNG در جایگاه‌های سطح منطقه به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل بیش از یک درصد افزایش داشته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مصرف گاز سی ان جی سبب صرفه‌جویی در مصرف بنزین نیز می‌شود، افزود: در این خصوص بیش از ۳۶ میلیون لیتر بنزین در منطقه صرفه‌جویی شده است

,

عرب عامری با توجه به فعالیت مستمر جایگاه‌های CNG اظهار داشت: نظر به برگزاری جلسات هم‌اندیشی، هماهنگی و تعامل مثبتی که فی‌مابین متصدیان مجاری عرضه و مسئولین منطقه برقرارشده، در فصل بهار و تابستان امسال توانسته‌ایم خدمات گازرسانی مطلوبی را در بخش CNG به مسافرین و زائرین علی بن موسی‌الرضا (ع) ارائه دهیم.

,

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار اضافه کرد: در شش‌ماهه اول سال جاری ۱۵۴۰ نفر ساعت آموزش ویژه اپراتورهای CNG شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، بردسکن، داورزن، جوین و جغتای در جهت ارتقاء سطح دانش فنی آن‌ها برگزارشده است.

,

این مقام مسئول بر ترویج استفاده از سی ان جی در خودروها تأکید و تصریح کرد: در شش‌ماهه اول سال جاری نزدیک به دو میلیون و پانصد هزار دستگاه خودرو در جایگاه‌های CNG منطقه سبزوار سوخت‌گیری شده است.

,

گفتنی ست؛ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار متشکل از ۲ ناحیه مرکزی و بردسکن، از سال ۷۷ تأسیس‌شده و وظیفه توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، بردسکن و بخشی از استان خراسان شمالی را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه